جانشین سپاه استان اردبیل:

دفاع مقدس راه خودکفایی را به ما نشان داده است

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس با کمترین بضاعت مقاومت کردیم و این دفاع مقدس است که راه خودکفایی را به ما نشان داده است.
کد خبر: ۳۱۱۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹ - 29September 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اردبیل، مراسم اختتامیه نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات مرصاد در اردبیل برگزار شد.

در این مراسم که در محل حسینیه نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات مرصاد برگزار شد، سردار سرتیپ دوم پاسدار »فرهنگ مستعد حصاری« جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس با کمترین بضاعت مقاومت کردیم و این دفاع مقدس است که راه خودکفایی را به ما نشان داده است.

سردار مستعد با اشاره به اینکه الگوی رزمندگان ایران اسلامی عاشورا بود تأکید کرد: دفاع مقدس ما امتداد عاشورا بود و دفاع همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اشاعه فرهنگ دفاع مقدس نیاز به همت همگانی دارد افزود: تمامی مسئولین باید اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان را در ساخت، تکمیل و تجهیز مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان یاری رسانند تا از تأثیرات برنامه‌های فرهنگی هفته دفاع مقدس در سراسر سال بهره‌‌مند باشیم.

نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات مرصاد در محل احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در طول هفته دفاع مقدس دایر است و پذیرای بازدید‌کنندگان و علاقه‌مندان بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها