رجبی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

۱۳هزار بسته نوشت‌افزار در مناطق محروم کشور توزیع شد

معاون محرومیت‌زدایی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: این قرارگاه ۱۳ هزار بسته نوشت‌افزار را که ارزش هر بسته آن حدود ۱۳۰ هزار تومان است در بین دانش‌آموزان مناطق محروم کشور توزیع کرد.
کد خبر: ۳۱۱۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰ - 30September 2018

۱۳هزار بسته نوشت‌افزار در مناطق محروم کشور توزیع شد«محمود رجبی» معاون محرومیت‌زدایی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس‌، با اشاره به اینکه توزیع بسته‌های نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان مناطق محروم به مناسبت بازگشایی مدارس صورت گرفته است، اظهار داشت: توزیع این اقلام با محوریت پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در بین دانش‌آموزان مناطق محروم ۱۵ استان کشور ازجمله استان‌های ایلام، خوزستان، بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، حومه تهران، کردستان، همدان، لرستان، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه تمام هزینه‌های خرید، بسته‌بندی، ارسال و توزیع این بسته‌ها به عهده قرارگاه بوده است، افزود: با توجه به گستره جغرافیای این طرح، سپاه‌های استانی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بسیج سازندگی، قرارگاه را در شناسایی افراد نیازمند و تقسیم این بسته‌ها کمک کردند تا خانواده‌ای 2 بار چنین بسته‌هایی را دریافت نکند.

رجبی ادامه داد: این بسته‌ها شامل کوله‌پشتی، مدادتراش، مداد، مداد رنگی، خودکار و... است که تمامی این اقلام از تولیدات باکیفیت کارخانه‌های کشورمان هستند که با نمونه‌های مشابه خارجی رقابت می‌کنند.

وی با بیان اینکه این‌گونه کمک‌ها توسط قرارگاه در گذشته هم ارائه شده است، گفت: در ماه‌های گذشته یک نوبت چند قلم از مایحتاج خانوار‌ها مانند گوشت، مرغ، روغن، برنج، تن ماهی و... نیز بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد که تا پایان سال دو نوبت دیگر یعنی در بهمن و اسفند نیز چنین کمک‌هایی را ارائه می‌دهیم.

معاون محرومیت‌زدایی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) همچنین اضافه کرد: البته سعی می‌کنیم بسته‌های نوشت‌افزار ایرانی برای دانش‌آموزان شش سال اول و دوم را یک بار دیگر در اوایل دی ماه توزیع کنیم.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها