قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

فشار و سختی کنونی به اندازه سختی دوران دفاع مقدس نیست

نصرت‌الله لطفی با اشاره به اینکه باید باور کنیم زمان جنگ است و باید به مردم بگوییم این فشار و سختی به اندازه سختی دوران دفاع مقدس نیست، گفت: بیش از ۵۱.۵ درصد جمعیت کشور به خاطر کم بودن سن خود، دوران دفاع مقدس را لمس نکردند و در حال حاضر با وجود فشار‌های فعلی مایوس هستند پس باید یکبار دیگر به گذشته برگردیم و از آن درس بگیریم.
کد خبر: ۳۱۱۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹ - 29September 2018

فشار و سختی کنونی به اندازه سختی دوران دفاع مقدس نیستبه گزارش دفاع پرس از شهرکرد، نصرت‌الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، هفتم مهرماه در همایش دست‌اندکاران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرکرد، اظهار داشت: امسال مراسم پیروزی سالگرد انقلاب اسلامی به دلیل شرایط استثنایی جاری با سال‌های گذشته به معنای واقعی کلمه متفاوت است.

وی افزود: پس از گذشت 39 سال، این نخستین سال است که ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با این حجم کار می‌کند.

لطفی با بیان اینکه باید باور داشته باشیم که به انقلاب اسلامی و دستاوردهای بی‌بدیل آن هیچ خدشه‌ای وارد نیست، تصریح کرد: این مهم با ادله منطقی و باورپذیر قابل اثبات است.

وی بیان کرد: با همه سختی‌های کمرشکن فعلی دستاوردهای انقلاب با دستاوردهای سایر کشورهای مدعی در دنیا، قابل مقایسه نیست و قابل دفاع است اما مشکلات ایران همچون تورم و بیکاری را انکار نمی‌کنیم و باید در این مقطع لباس رزم را برتن کنیم.

لطفی با اشاره به اینکه باید حساسیت استثنایی در مقطع فعلی را پذیرفت، تاکید کرد: اکنون در نبرد با نظام سلطه هستیم و این نبرد به مراتب پیچیده‌تر از جنگ تحمیلی است و باید ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم پیروزی انقلاب اسلامی را در سال جاری نه به عنوان یک جشن و مراسم بلکه به عنوان یک مدیریت جنگ تعریف کند یعنی باید بصیرت‌افزایی کنیم.

وی با بیان اینکه آمریکا اکنون ابرقدرت دنیا است و تمام امور خود را بر این اساس تنظیم کرده است، گفت: آمریکایی‌ها یک اعتراف دارند که برای ابر قدرت ماندن، شرط نخست تسلط بر غرب آسیا است و آن‌ها گفتند که هفت هزار دلار در این منطقه هزینه کردند اما به نتیجه‌ای نرسیدند و این به خاطر نفوذ ایران در منطقه است.

لطفی گفت: آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیدند که امروز امکان کارزار نظامی با جمهوری اسلامی را ندارند و باید راه دیگری را بیابند و اکنون آمریکا سر دو راهی است که از ابرقدرت ماندن چشم‌پوشی کند یا مقاومت ایران را بشکند و از ابتدای تشکیل نظام اسلامی با تحریم و بلوکه کردن اموال و ... کار خود را انجام داده است.

وی تصریح کرد: آمریکا امروز فشار روانی و اقتصادی را به جامعه تحمیل کرده که امید و اعتماد به نفس مردم را هدف قرار دهد و این یک جنگ نرم است تا جدایی مردم از حاکمیت در ایران صورت گیرد.

لطفی اظهار کرد: تجلی حضور مردم در صحنه‌ای همچون جشن پیروزی انقلاب اسلامی به خوبی به نمایش گذاشته داده شده است.

وی با اشاره به اینکه نباید از آسیب‌پذیری فعلی جامعه گذشت، تاکید کرد: خدا نگذرد از افرادی که برای از بین بردن رقیب به جان نظام افتادند برای القای ناکارآمدی دین و اسلام واقعی را هدف قرار دادند.

لطفی ادامه داد: امروز حفظ نظام جمهوری اسلامی از اعظم واجبات و فرائض است و در اسلام هیچ تکلیفی بالاتر از حفظ اسلام نیست.

وی اضافه کرد: امروز به واقع سرنوشت اسلام به سرنوشت جمهوری اسلامی گره خورده است و مطابق فرمایش مقام معظم رهبری اگر در این مقطع اسلام ناب و حقیقی سیلی بخورد دیگر نمی‌تواند سر بلند کند.

لطفی با اشاره به اینکه باید باور کنیم زمان جنگ است و باید به مردم بگوییم این فشار و سختی به اندازه سختی دوران دفاع مقدس نیست، گفت: بیش از 51.5 درصد جمعیت کشور به خاطر کم بودن سن خود، دوران دفاع مقدس را لمس نکردند و در حال حاضر با وجود فشارهای فعلی مایوس هستند پس باید یکبار دیگر به گذشته برگردیم و از آن درس بگیریم.

وی افزود: در تابستان سال 60 هیچ حکومتی با وجود جنگ مسلحانه، تروهای روزانه و درگیر بودن پنج استان در جنگ امکان ادامه نداشت که ایران از تمام این موارد سرافرازانه عبور کرد و مدیریت جنگ، دفاع مقدس و عرصه نبرد با نظام سلطه با محوریت شیطان بزرگ که آمریکا است، صورت گرفت.

لطفی بیان کرد: چهارمحال و بختیاری یکی از برجسته‌ترین استان‌ها در ایفای نقش خود در تشکیل ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه برخی احمق‌ها بیان کردند که ایران 40 سالگی انقلاب خود را نخواهد دید، گفت: همدردی واقعی دولت و ملت اینجا خود را نشان می‌دهد و نظام اسلامی و مردم با هم یکی هستند.

لطفی تصریح کرد: برای حضور مردم در صحنه، مدیریت مردمی لازم است و باید این مهم با پرهیز از تشریفات و قانع نشدن و اکتفا نکردن به عملکرد سنوات گذشته انجام شود.

وی گفت: اکنون 30 شبکه فارسی زبان و یک شبکه مخرب در حال شبهه افکنی در دین اسلام هستند که باید برای مقابله با آنان، دستاوردها انقلاب تبیین شده و دوران اختناق با دوران آزادی مقایسه شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: در این مسیر هیچ کس استثنا نیست و تمام روحانیون و مدیران باید به شکل منطقی و باورپذیر شبهه را احصا کرده و پاسخ دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار