سرهنگ شرفبیانی:

خانواده‌های شهدا و ایثارگران میراثی ارزشمند برای انقلاب اسلامی هستند

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران میراثی ارزشمند و الگو برای انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار از این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.
کد خبر: ۳۱۱۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰ - 29September 2018

خانواده‌های شهدا و ایثارگران میراثی ارزشمند برای انقلاب اسلامی هستندبه گزارش دفاع پرس از ایلام، سرهنگ محمد رضا شرفبیانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام در دیدار با خانواده های شهدای روحانی اظهار داشت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران میراثی ارزشمند و الگو برای انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار از این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

وی گفت: خانواده شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و سرکشی از آنان رشارت ها و جانفشانی های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسئولان یادآوری می کند.

شرفبیانی افزود: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با نثار عزیزان خود در راه دفاع از کشور کار بسیار بزرگی انجام دادند و مایه افتخار همه ملت ایران هستند.

لازم به ذکر است این دیدار با حضور حجت الاسلام مرادویسی مسئول امور روحانیون دفاع مقدس استان و حجت السلام مرادبیگی رئیس حوزه علمیه استان از خانواده های شهیدان روحانی شهید محمد نبی شمسی و نورالدین خدامرادی دیدار و سرکشی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار