سردار ذوالقدر:

تهاجم فرهنگی دشمن روح پاک جوانان را هدف قرار داده است

معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله گفت: دشمن با راه اندازی تهاجم فرهنگی و جنگ نرم بدنبال از بین بردن روح و اندیشه پاک جوانان انقلابی کشور است.
کد خبر: ۳۱۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷ - 29September 2018

تهاجم فرهنگی دشمن روح پاک جوانان را هدف قرار داده استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار ذوالقدر معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله تهران در مراسم «اختتامیه نمایشگاه یاد یاران قبیله عشق» با اشاره به تهاجم فرهنگی که از سوی دشمن برای منحرف کردن نسل جوان راه اندازی شده است، اظهار داشت: دشمن امروز در عرصه های مختلف مجازی و غیر مجازی روح پاک جوانان ما را هدف قرار داده است و می خواهد از طریق جنگ نرم فرهنگی اندیشه نسل جوان ما را از بین ببرد.

وی با اشاره به اینکه جوانان ما باید به شهدا اقتدا کنند و آنان‌را الگو قرار دهند، افزود: قطعا اگر شهدا و جانفشانی این عزیزان در دوران دفاع مقدس نبود، ما امروز در این جایگاه قرار نداشتیم.

سردار ذوالقدر تصریح کرد: بحمدالله بسیاری از جوانان ما امروز با بصیرت هستند و راه شهدا را ادامه می دهند.

وی ادامه داد: اگر جوانان ادامه دهندگان راه شهدا و مدافعان حریم اهل بیت (س) نبودند، امروز باید در کرمانشاه و همدان با دشمنان تکفیری می جنگیدیم.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله خاطرنشان کرد: امروز برخی جوانان ما از سر غیرت دینی وقتی که دیدند از ایران به سوریه اعزام صورت نمی گیرد، تابعیت خود را تغییر دادند تا به عنوان لشگر فاطمیون وارد عرصه دفاع از حق شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: رزمندگان ما در دفاع مقدس کاری جهادی کردند و در راه خدا با نفس خود جنگیدند و با مال و جان هایشان در راه خدا گام برداشتند.

سردار ذوالقدر گفت: متاسفانه امروز ما از ارزشهای خود فاصله گرفتیم و اساسی ترین مشکل ما اینست که از فرهنگ دفاع مقدس دور شده ایم.

وی با بیان اینکه وضعیت ما به لحاظ امکانات دفاعی و تسلیحات نظامی با دوران دفاع مقدس قابل مقایسه نیست، گفت: امروز به همت متخصصان داخلی از هواپیما، تانک، موشک و ناوشکن و هر آنچه که نیاز است، برخورداریم.

انتهای پیام/۲۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار