معاون تربیت و آموزش ستاد کل نیرو‌های مسلح:

متأسفانه هنوز مرکز فرهنگی دفاع مقدس بوشهر جانمایی نشده است

امیر سرتیپ «باقری» با ابراز تأسف از این‌که حتی مکان‌یابی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در استان بوشهر هنوز صورت نگرفته است، گفت: استان بوشهر خط مقدم در جنگ‌های دریایی بود.
کد خبر: ۳۱۱۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹ - 30September 2018

انتقال گنجینه ملی دفاع مقدس به نسل های آیندهبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، امیر سرتیپ «محمدحسن باقری» معاون تربیت و آموزش ستاد کل نیرو‌های مسلح، در دیدار با آیت‌الله «غلام‌علی صفایی بوشهری» نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر، اظهار داشت: گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی دفاع مقدس را گنجینه ملی دانست و گفت: این گنجینه باید در طول سال‌ها برای نسل‌های آینده مورد استفاده قرار گیرد.

امیر «باقری» با اشاره به این‌که مصوب شده است تا همه استان در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خود، این دوران را برای نسل‌های آینده تشریح کنند، خاطرنشان کرد: تعدادی از استان‌ها این مرکز را احداث کرده و یا در حال جانمایی آن هستند.

وی با ابراز تأسف از این‌که حتی مکان‌یابی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در استان بوشهر هنوز صورت نگرفته است، تصریح کرد: استان بوشهر خط مقدم در جنگ‌های دریایی بود.

معاون تربیت و آموزش ستاد کل نیرو‌های مسلح به نقش استان بوشهر در مبارزه با استعمار و استکبار اشاره کرد و گفت: امید می‌رود در بحبوحه هفته دفاع مقدس، اقداماتی در راستای جانمایی این مرکز فرهنگی صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار