رئیس‌زاده:

عمل به منویات رهبر انقلاب موجب پیروزی ایران در جنگ اقتصادی خواهد شد

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: اگر در جنگ اقتصادی، فرمایشات مقام معظم رهبری را به درستی اجرا کنیم، می‌توانیم تبدیل به قدرت بی بدیل اقتصادی شویم.
کد خبر: ۳۱۱۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵ - 30September 2018

عمل به منویات رهبر انقلاب موجب پیروزی ایران در جنگ اقتصادی خواهد شدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، دکتر «محمد رییس‌زاده» مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور صبح امروز در پنجمین یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی، با اشاره به اینکه امروز تا جوانان فهیم و وارسته‌ای داریم که آرزوی‌شان شهادت است، این مملکت دچار خدشه‌ای نخواهد شد، اظهار داشت: تا قبل از دفاع مقدس، در هر جنگی بخشی از سرزمین ایران از دست می‌رفت، حتی در زمان آن فردی که از آن به عنوان پادشاهی قلدر یاد می‌کنند نیز شاهد بودیم که کشور‌هایی مثل شوروی و انگلیس هر تصمیمی علیه کشورمان می‌گرفتند، بدون اجازه این فرد آن را اجرا می‌کردند.

وی افزود: اما اکنون در فضای مجازی این فرد را به گونه دیگری معرفی می‌کنند و اگر از برخورد او با نانوا و کشاورز گفته می‌شود، نشان‌دهنده این موضوع است که وی فقط به مستضعفین زور می‌گفته است.

رئیس زاده در ادامه با اشاره به اینکه آمریکا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ۴۰ هزار مستشار نظامی در کشورمان داشت، گفت: آمریکا از دهه ۷۰ میلادی سیاست بالانس منطقه‌ای را در این منطقه اعمال می‌کرد؛ لذا بر اساس همین تصمیم بود که ژاندارمی منطقه را به ایران سپرده بود که با پیروزی انقلاب در ایران، آمریکایی‌ها نقش ژاندارمی را به عراق دادند.

وی تصریح کرد: بعد از حمله عراق به کویت، این سیاست آن‌ها تغییر کرد و سیاست مهار دو‌جانبه را در پیش گرفتند؛ لذا بر اساس این سیاست، صدام را سرنگون و انواع تحریم‌ها را علیه ایران وضع کردند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی ادامه داد: اکنون سیاست آمریکا خروج کم‌هزینه از خاورمیانه و سوق یافتن به سمت شرق آسیاست؛ اما از این واهمه دارند که با ترک کردن منطقه، میدان برای فعالیت ایران باز‌تر شود و از سوی دیگر ماندن و حضور نظامی در منطقه، هزینه‌ای بالغ بر هفت تریلیون دلار برای آن‌ها در بر داشته است.

وی همچنین عنوان کرد: آمریکا برای اینکه به اصطلاح مانع فعالیت ایران در منطقه شود، داعش را به وجود آورد و کشور‌هایی مانند عربستان و امارات را علیه ایران تحریک می‌کند و علاوه بر این از گروهک‌های تروریستی حاضر در منطقه نیز حمایت می‌کند البته عربستان و امارات هم برای اینکه آمریکا از منطقه خارج نشود با ایجاد بحران‌هایی سعی دارند تا آمریکا را در منطقه نگه دارند.

رئیس زاده با بیان اینکه ایران که در گذشته انشای دیگر کشور‌ها را می‌خواند و امروز انشای قدرت می‌نویسد، تاکید کرد: زمانی بیش از ۴۹ کشور مرز‌های جغرافیایی ایران را هدف قرار داده بودند، اما امروز نقطه تمرکز دشمن از روی کشورمان برداشته شده و در نقاط دور‌تر از مرز‌های کشورمان قرار گرفته است؛ حتی زمانی می‌خواستند ۱۲۰ پایگاه در اطراف ایران احداث کنند، ولی اکنون مسلمانان از کشور‌های مختلف پشت مرز‌های سرزمین‌های اشغالی فلسطین پای می‌کوبند.

وی در ادامه عنوان کرد: البته در مقابل تمام این موفقیت‌ها، یک جا هم دشمن دست برتر را دارد و آن فضای مجازی و جنگ روانی است؛ نشان دادن حضور و نفوذ ایران در منطقه به عنوان نقطه ضعف، جابه‌جا کردن ارزش‌ها و... از جمله اقداماتی است که دشمن پر فضای مجازی انجام می‌دهد تا بلکه از این طریق بتواند خاکریزی از جمهوری اسلامی ایران را به اشغال خود درآورد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور ادامه داد: به همین دلیل است که آن‌ها با استفاده از یک‌هزار و ۵۰۰ نفر در یکی از همین کشور‌های منطقه در فضای مجازی مشغول تهیه مطلب علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و در این فضا دائم به القای یاس و ناامیدی می‌پردازند.

وی تاکید کرد: امثال «حججی‌»ها سر دادند تا ما اینجا کار کنیم، اما برخی نه‌تنها کار نمی‌کنند، بلکه از حضور شهید حججی‌ها در سوریه و عراق انتقاد هم می‌کنند! این در حالی است که اگر از سوریه و عراق بازگردیم، تروریست‌ها تا کرمانشاه ما را دنبال می‌کنند. به عبارت دیگر اگر در سوریه و عراق مقابل داعش ایستادگی نمی‌کردیم، الان می‌بایست حوادثی همچون حادثه تروریستی اهواز را به دفعات در کشورمان شاهد می‌بودیم.

رئیس زاده تاکید کرد: اگر در این جنگ اقتصادی، فرمایشات مقام معظم رهبری را به درستی اجرا و از متهم کردن یکدیگر پرهیز کنیم، می‌توانیم تبدیل به قدرت بی بدیل و بی بازگشت اقتصادی شویم و این شدنی است؛ چون تجربه هشت سال دفاع مقدس این را به ما ثابت می‌کند.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها