برگزاری مراسم تجلیل از دانشجویان و دانش آموزان نمونه کارکنان تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان

همزمان با هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، مراسم تجلیل از ۵۰۳ دانشجو و دانش آموز نمونه مقاطع مختلف کارکنان تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۱۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳ - 30September 2018

به گزارش دفاع پرس از گرگان، همزمان با هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، مراسم تجلیل از ۵۰۳ دانشجو و دانش آموز نمونه مقاطع مختلف کارکنان تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان در تالار فخرالدین اسعدگرگانی برگزار شد.

مراسم تحلیل از دانشجویان و دانش آموزان نمونه کارکنان تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان برگزار شد

در این مراسم سردار «حسین معروفی» فرمانده سپاه نینوای استان گلستان در جمع خانواده‌ ها و دانش آموزان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: بعثت رسول اکرم (ص) برای سعادت بشریت بود که امروز چراغ راه همه خانواده‌هاست و او پیامبر رحمة العالمین است و ما باید سیره و روش و سنت او را الگوی زندگی خود قرار دهیم.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: آمریکا دشمن اصلی ما ایرانیان است و همواره در صدد دخالت در کشور ما و تضعیف ملت ایران است که به لطف پروردگار، هیچگاه موفق نبوده و به جایی رسیده که تنهایی نمی تواند در مقابل ملت بزرگ ایران ایستادگی کند و دنبال ائتلاف جهان است که همگان را در مقابل ایران قرار دهد که این نقشه شوم او در آمریکا نیز با شکست مواجه شده و این به خاطر تربیت مجاهدت نیروهای مسلح ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، مرزبانی و بسیج مردمی است.

سردار معروفی با بیان اینکه نیروهای مسلح مسئولیت حفظ امنیت و بقای انقلاب اسلامی و کشور را دارند، افزود: امروز ارتش و سپاه قدرتمند و به روز هستند که تحت یک امام، یک مرجع تقلید، یک فرمانده و کسی که از قران فرمان می‌گیرد فرماندهی می‌شود و الحمدالله در بهترین وضعیت ممکن هستیم و شما دانش آموزان و دانشجویان با تحصیل خود این راه را مستحکم‌تر کنید و نقش خانواده ها نیز بسیار موثر است، امیدوارم راهی که اهل بیت و امام حسین (ع) رفتن ما بتوانیم ادامه بدهیم.

مراسم تحلیل از دانشجویان و دانش آموزان نمونه کارکنان تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان برگزار شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها