ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس در خراسان شمالی تجلیل شدند

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی و مدیرکل راه و شهرسازی استان از تعدادی ایثارگر شاغل، پیشکسوت و خانواده معظم شهدا در اداره‌کل راه و شهرسازی استان تقدیر و تجلیل کردند.
کد خبر: ۳۱۱۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸ - 01October 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بجنورد، در همایشی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در اداره‌کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی برگزار شد، سرهنگ «احیاءمحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی نقش مهندسی رزمی را در دوران دفاع مقدس تبیین و تشریح کرد و به نقش پیشکسوتان جهاد سازندگی در راه و شهرسازی که در قالب مهندسی رزمی در جبهه کارهای موثری انجام دادند اشاره کرد.

در این همایش مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی درخواستی از مدیرکل راه و شهرسازی استان مبنی بر در نظر گرفتن زمینی جهت خاکسپاری اصحاب شهدا ارائه کرد که این درخواست به تصویب مدیرکل راه و شهرسازی رسید و وی دستور داد در این خصوص اقدامات لازم انجام شود.

این زمین در کنار مزار شهدای گمنام در محل بقعه متبرکه امامزاده سیدعباس (ع) بجنورد واقع شده است.

در پایان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی و مدیرکل راه و شهرسازی استان از تعدادی ایثارگر شاغل، پیشکسوت و خانواده معظم شهدا در اداره‌کل راه و شهرسازی استان تقدیر کردند و هدایایی به آنها اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها