فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان:

خروجی دفاع مقدس صلابت نیروهای مسلح است

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان گفت: رمز پیروزی ما اعتقاد به راهی که انتخاب کردیم و گوش به فرمان بودن امام خمینی بود و امروز صلابت ما و پختگی نیروهای مسلح ما خروجی دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۱۱۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴ - 01October 2018

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، یادواره فرماندهان شهید دوران دفاع مقدس (شهیدان فلاحی، فکوری، کلاهدوز، نامجو و جهان آرا) در مسجد امام محمدباقر(ع) تیپ ۲۳۰  شهید متاجی گرگان برگزار شد.

صلابت نیروهای مسلح ما خروجی دفاع مقدس است

در این مراسم سردار جاویدان فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان اظهار داشت: امروز مجلس به نام شهدای بزرگ چون نامجو، کلاهدوز، فکوری، فلاحی و جهان آراست که بعد از برگشت عملیات ثامن الائمه در منطقه کهریزک با سقوط هواپیما شهید شدند که ضایعه بزرگی برای نیروهای مسلح بود.

وی افزود: عزت، شرافت و اقتدار ما در گرو خون شهداست و امروز مسئولیتی اگر بر ما واگذار شده آن را مدیون شهدا هستیم. ما برای اینکه بدانیم در راه راست قرار داریم یا نه باید شهدا را قیاس قرار بدهیم و مهمترین آنها رجوع به وصیت نامه ی شهداست تا ببینیم شهدا از ما چه خواسته‌اند، آیا غیر از در راه ولایت بودند و غیر از استکبار‌ستیزی و غیر از حجاب و غیر از وحدت چیز دیگری خواسته‌اند و اگر می خواهیم شرمنده آنها نباشیم باید آرمان‌ها و ارزش‌هایی که شهدا جان خود را برای آن از دست داده اند را حفظ کنیم.

سردار جاویدان گفت: قبل از انقلاب ایران پایگاه آمریکا بود و آمریکا دنبال منافع خود در کشور ما بود و ما نیز وابسته به تجهیزات آنان بودیم و‌لی اکنون خود کفایی، توانمندی، خود اتکایی و عزتمداری را با تجربه هشت سال دفاع مقدس بدست آوردیم و دفاع مقدس سند پر افتخار نیروهای مسلح و گنجینه ی ماندگار برای جوانان است و آنچه در این هشت سال گذشت بی‌نظیر و‌ در هیچ متدی وجود ندارد،

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان بیان داشت: خیلی ها خواسته اند این انقلاب شکل نگیرد و به لطف خدا این انقلاب شکل گرفت و در آن زمان صدام با غرور گفت من 3 روزه ایران را خواهم گرفت، چون فکر می‌کرد ارتش ایران به دلیل فرار بعضی از وابستگان به شاه ازهم پاشیده است، ولی از آنجایی که بدنه ارتش مردمی و انقلابی بود سریعا شکل گرفت و توانست دلیرانه در مقابل ارتش تا دندان مسلح عراق ایستادگی کند، رمز پیروزی ما اعتقاد به راهی که انتخاب کردیم و گوش به فرمان بودن امام خمینی (ره) بود. امروز صلابت ما و پختگی نیروهای مسلح ما خروجی جنگ هشت ساله است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار