مسئول دفتر حفظ آثار دفاع مقدس بهنمیر خبر داد؛

اهدای سند 2 قطعه زمین توسط خیرین به دفتر حفظ آثار دفاع مقدس بهنمیر

مسئول دفتر حفظ آثار دفاع مقدس بهنمیر از اهدای سند 2 قطعه زمین توسط خیرین به دفتر حفظ آثار دفاع مقدس این شهر خبر داد.
کد خبر: ۳۱۱۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳ - 01October 2018
اهداء سند دو قطعه زمین توسط خیرین به دفتر حفظ آثار دفاع مقدس بهنمیر«سیدحسن رمضامیان عربی» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بهنمیر در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس از ساری، از افتتاح شعبه دوم نمایشگاه دائمی «جلوه های نور» در دبیرستان مرحوم غلامی این شهر خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه امروز با حضور مسئولین شهری افتتاح می شود.
 
رمضانیان با عنوان اینکه نمایشگاه شامل آثار جمع آوری شده تصویری از اعزام شهدا و رزمندگان، تشییع شهدا، عملیات ها و... است، افزود: خادمین شهدای عضو دفتر حفظ آثار و بسیجیان مدرسه مرحوم غلامی در برپایی این نمایشگاه همکاری ویژه‌ای داشتند.
 
وی با بیان اینکه شعبه اول این نمایشگاه چند سالی است میزبان بازدید‌کنندگان اقشار مختلف مردم است، گفت: در هفته دفاع مقدس بیش از هزار و 500 نفر از این مکان بازدید به عمل آوردند.
 
مسئول دفتر حفظ آثار دفاع مقدس بهنمیر اعزام راوی به 13 مدرسه، دیدار از هفت رزمنده روحانی و متوفیان رزمنده، برگزاری اردوی جهادی توسط خادمین شهدا در منازل شهدا و برگزاری اردوی خادمین شهدا در پارک ساحلی بهنمیر را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس اعلام کرد.
 
این مسئول بیان داشت: همچنین در طول سال برنامه هایی پیش‌بینی شده که به صورت هفتگی و ماهانه با حضور خادمین شهدا اجرا می شود.
 
رمضانیان از راه اندازی کتابخانه فانتزی با 80 عنوان کتاب دفاع مقدس در این مکان خبر داد و ابراز داشت: به طور میانگین دو کتاب در روز توسط مخاطبان مورد مطالعه قرار می‌گیرد و به صورت وقف در گردش به دست علاقمندان می‌رسد.
 
وی از برگزاری اولین همایش خادمان دفتر حفظ آثار شهدای بهنمیر و بسیج این شهرستان خبر داد و گفت: این مراسم جمعه 13 مهر ماه در حسینیه روستای ترفون برگزار خواهد شد.
 
این مسئول همچنین از اهدای سند یک قطعه زمین به مساحت 265 متر واقع در قائمیه بابلسر به دفتر حفظ آثار دفاع مقدس بهنمیر خبر داد و گفت: این زمین توسط جانباز «یوسف رضا جهانیان بهنمیری» به ارزش 140 میلیون تومان جهت بهره برداری در اختیار این دفتر قرار گرفت.
 
رمضانیان همچنین به اهدای سند قطعه زمین به مساحت 220 متر واقع در شهر بهنمیر به ارزش مالی 100 میلیون تومان خبر داد و متذکر شد: این سند توسط «یوسفعلی فضل‌الله‌نژاد» خیِّر بسیجی و جانباز جهت ساخت ساختمان دفتر حفظ آثار دفاع مقدس در اختیار ما قرار گرفت.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار