در پیامی؛

روحانی درگذشت «حاجیه خانم فیضی» مادر بزرگوار شهیدان «آبره» را تسلیت گفت

رئیس‌ جمهور در پیامی درگذشت مرحومه حاجیه‌ خانم «رقیه فیضی»، مادر بزرگوار شهیدان والامقام غلامعباس، محمدصادق، محمدحسین و عبدالله آبره را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۱۱۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵ - 01October 2018

روحانی درگذشت«حاجیه خانم فیضی» مادر بزرگوار شهیدان آبره را تسلیت گفتبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحومه حاجیه‌ خانم رقیه فیضی، مادر بزرگوار شهیدان والامقام غلامعباس، محمدصادق، محمدحسین و عبدالله آبره را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: درگذشت مرحومه حاجیه خانم رقیه فیضی، مادر بزرگوار شهیدان والامقام غلامعباس، محمدصادق، محمدحسین و عبدالله آبره، موجب تأثر و تألم خاطر شد. این بانوی پرهیزگار که همزمان چهار فرزند رشید و سرو قامت خود را در پاسداری از آرمان‌ها و امنیت میهن اسلامی تقدیم کرد، با تأسی به بانوی کربلا حضرت زینب (س)، درد فراق عزیزان خود را با صبر و استقامت تحمل کرد و تصویری ماندگار از شیر زنان این سرزمین را بر صفحات تاریخ رقم زد.

اینجانب این مصیبت را به خانواده محترم آن مرحومه و مردم شریف استان خراسان رضوی تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن بانوی مؤمنه، رحمت واسعه و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عمومی بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها