حجت‌الاسلام سعیدی:

برخی افراد پس از دریافت مسئولیت دچار انحراف و کج‌روی می‌شوند

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: یک رابطه بین مسئولیت و مراقبت‌های پس از پذیرش مسولیت وجود دارد. برخی افراد پس از دریافت مسئولیت‌ها دچار انحراف و کج‌روی می‌شوند و برخی افراد نیز پس از دریافت مسئولیت‌ها برای دریافت مسئولیت بعدی ظرفیت ندارند.
کد خبر: ۳۱۱۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵ - 01October 2018

مفهوم روشنی درباره «تربیت» وجود نداردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی سعیدی» رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا صبح امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه عالی دفاع ملی اظهار داشت: کسی که بنا است در جایگاه رهبری قرار گیرد و در برابر نظام استکباری، نظام اسلامی را رهبری کند، باید از نظر تزکیه در سطح عالی باشد.

وی افزود: مسئولیت باید بر اساس صلاحیت‌ها باشد؛ بدین صورت که هرچه مسئولیت بیشتر باشد، صلاحیت هم باید به همان نسبت در رتبه بالایی قرار گیرد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با انتقاد از اینکه نسبت به تربیت، مفهوم روشنی نداریم، ادامه داد: امروز اگرچه تربیت را در پسوند آموزش می‌بینیم، ولی از تربیت مفهوم روشنی نداریم، در حالی که تربیت شش رکن دارد و فقط سه رکن آن آموزش است.

حجت الاسلام سعیدی تصریح کرد: یک رابطه بین مسئولیت و مراقبت‌های پس از پذیرش مسولیت وجود دارد. برخی افراد پس از دریافت مسئولیت‌ها دچار انحراف و کج‌روی می‌شوند و برخی افراد نیز پس از دریافت مسئولیت‌ها برای دریافت مسئولیت بعدی ظرفیت ندارند.

وی افزود: رابطه مستقیمی بین فعالیت‌های یک مسئول و اجر آن وجود دارد؛ بدین ترتیب که اگر مسئول به درستی به وظایف خود عمل کند، اجرش افزایش می‌یابد و اگر درست عمل نکند، عذابش مضاعف می‌شود.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار