مسابقه کتابخوانی «شهید حججی» برگزار می‌شود

همراه با انتشار کتاب سربلند (روایت زندگی شهید مدافع حرم؛ محسن حججی)، انتشارات شهید کاظمی مسابقه بزرگ «شهید حججی» را با محوریت این کتاب برگزار می‌کند.
کد خبر: ۳۱۱۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ - 01October 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، بر این اساس شرکت کنندگان می‌توانند با تهیه کتاب از فروشگاه‌های سراسر کشور و یا ارسال نام کتاب به شماره پیامک ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ و همچنین مراجعه به سایت http://yon.ir/sarbolaand و خرید اینترنتی کتاب در مسابقه شرکت کنند.

علاقمندان پس از خرید کتاب میبایست به ۲ سوال مطرح شده در مسابقه پاسخ دهند و با ارائه یادداشت و دلنوشته و ارسال صفحه مورد علاقه خود از کتاب به مسابقه و یا گرفتن و ارسال عکسی خلاقانه و ساخت کلیپ و تیزر و فایل صوتی معرفی از کتاب در مسابقه شرکت کنند.

مسابقه کتابخوانی «شهید حججی» برگزار می‌شود

نحوه ارسال آثار به این‌گونه است که شرکت کنندگان می‌توانند پاسخ‌ها و کد سریال کتاب را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ ارسال کرده و یا آثار خود را در پیام رسان‌ها به شماره‌ی ۰۹۱۹۸۷۶۹۸۰۵ ارسال نمایند و با هشتک #نشر_شهید_کاظمی و #کتاب_سربلند در شبکه‌های مجازی به اشتراک بگذارند.

مهلت ارسال آثار ۲۰ شهریور الی ۱۰دی ماه ۱۳۹۷ است و زمان قرعه کشی ۱۹ دی ماه همزمان با سالگرد شهادت شهید کاظمی می‌باشد.

همچنین به قید قرعه پنج نفر از برگزیدگان این پویش به سفر زیارتی سوریه و زیارت حرم مطهر حضرت زینب و حضرت رقیه (سلام الله علیها) اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها