سردار حاجی زاده:

موشک جواب فشنگ بود

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: تروریست‌ها در عملیات اخیر خود در اهواز از فشنگ استفاده کردند و ما با موشک جوابشان را دادیم.
کد خبر: ۳۱۱۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳ - 01October 2018

موشک جواب فشنگ بودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه درباره جزئیات عملیات موشکی شب گذشته سپاه که با عنوان «ضربت محرم» علیه مواضع تروریست‌ها در سوریه صورت گرفت، اظهار داشت: در این عملیات ترکیبی از موشک‌های بالستیک و پهپاد‌های بمب‌افکن برای هدف قرار دادن مقر تروریست‌ها استفاده شد تا آن‌ها درس عبرت بگیرند و از این گروه‌های تروریستی حمایت نکنند؛ آن‌ها باید از این شرایط و وضعیت بترسند.

وی با بیان این که ما تا محو کامل تروریست‌ها این مبارزه را ادامه می‌دهیم، افزود: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند: «دشمنان ما اگر یکی بزنند ده تا می‌خورند».

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: تروریست‌ها در عملیات اخیر خود در اهواز از فشنگ استفاده کردند و ما با موشک جوابشان را دادیم.

سردار حاجی‌زاده با تاکید بر اینکه امنیت ملت ایران خط قرمز ما محسوب می‌شود و ما در این بخش کوتاه نمی‌آییم، عنوان کرد: این عملیات موشکی توانست، انتقام سختی را از گروه تروریستی مورد حمایت آمریکا و کشور‌های عربی منطقه بگیرد.

انتهای پیام/۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار