مسئول فرهنگی لشکر مردم پایه ۴۱ ثارالله خبر داد؛

بازدید ۱۰ هزار نفر از نمایش بازسازی عملیات «والفجر ۲» در کرمان

«صادق غلامرضایی» گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس و در مدت پنج روز، بیش از ۱۰ هزار نفر از نمایش بازسازی عملیات «والفجر ۲» در کرمان بازدید کردند.
کد خبر: ۳۱۱۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ - 02October 2018

«صادق غلامرضایی» مسئول فرهنگی لشکر مردم پایه ۴۱ ثارالله در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس اظهار داشت: یکی از محور‌های فرهنگی سپاه، بازسازی عملیات‌های دفاع مقدس است و نزدیک به ۱۰ سال است که در ایام هفته دفاع مقدس در محل لشکر ثارالله، تعدادی از عملیات‌های این دوران، بازسازی و به نمایش درآمده‌اند.

وی با بیان این‌که امسال با توجه به ابلاغ، عملیات «والفجر ۲» بازسازی شده است، افزود: عملیات‌های «والفجر ۸»، «کربلای ۵»، «فتح‌المبین»، نقش مهندسی در جنگ، جنایات صدام و غواصی در جنگ توسط لشکر ثارالله بازسازی شده‌اند.

بازدید 10 هزار نفر از بازسازی عملیات والفجر2 در کرمان

وی ادامه داد: در عملیات «والفجر ۲» شهید «محمود کاوه»، روحانی شهید «مصطفی ردانی‌پور» و شهید «صیاد شیرازی» نقش اساسی داشتند، که در بازسازی این عملیات پیرامون زندگی شهید اسلام «مصطفی ردانی‌پور» و معرفی آن به هم استانی‌ها اشاره شده است.

غلامرضایی با اشاره به این‌که معرفی شهید «ردانی‌پور» به‌عنوان یک روحانی و کسی که پیکر مطهرش هنوز به خانه بازنگشته، بسیار تاثیرگذار است، افزود: با توجه به این‌که ما در موقعیت عملیاتی در جنوب شرق به سر می‌بردیم و زمان برای بازسازی این عملیات بسیار تنگ بود، با مدد شهدا و همت همکاران، بازسازی این عملیات ۱۵ روز طول کشید.

وی ادامه داد: در ایام هفته دفاع مقدس به مدت پنج روز بیش از ۱۰ هزار نفر از بازسازی این عملیات بازدید کردند و به‌ویژه در شب چهارم که با حضور پیکر مطهر ۲ شهید گمنام فضای معنوی خوبی به جلسه داده شده بود و با استقبال خوب و رضایت شرکت‌کنندگان همراه بود.

بازدید 10 هزار نفر از بازسازی عملیات والفجر2 در کرمان

غلامرضایی بیان داشت: کار‌های فرهنگی به‌ویژه با موضوع دفاع مقدس در قالب هنر و تئاتر تاثیر بیشتری می‌گذارد و وقتی شاهد استقبال بی‌نظیر مردم در این نوع سبک اجرا هستیم، سعی می‌کنیم در برنامه‌های اجرایی بعدی با انرژی‌تر وارد شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها