معرفی فرمانده جدید تیپ ۸۳ طلاب رزمی تبلیغی

مراسم معرفی فرمانده جدید تیپ ۸۳ طلاب رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از فرماندهان و مسئولان کشوری و استانی در سالن اجتماعات این یگان برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۱۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱ - 01October 2018

فرمانده جدید تیپ ۸۳ طلاب رزمی تبلیغی در قم معرفی شدبه گزارش دفاع پرس از قم، مراسم معرفی و تکریم حجج اسلام والمسلمین عزت الله معتمد و حسین طیبی فر فرماندهان جدید و سابق تیپ ۸۳ طلاب رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) امروز برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در این آیین ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم به طرح سوالی پیرامون حادثه عاشورا پرداخت و اظهار داشت: چه عواملی باعث شد جامعه اسلامی با آن همه مجاهدت در صدر اسلام طی ۵۰ سال به جایی برسد که امام خود و نوه پیامبراکرم (ص) را به شهادت برساند؟

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی ادامه داد: به طور حتم پاسخ به این سوال که فقط سوالی تاریخی نیست بلکه ناظر به جامعه امروز ما نیز می‌باشد، برای حرکت در صراط مستقیم جامعه اسلامی ما بسیار راهگشا و آموزنده خواهد بود.

وی به انحراف علمی و عملی در جامعه اسلامی صدر اسلام در طول ۵۰ سال اشاره کرد و افزود: بی بصیرتی و دنیازدگی از مهمترین عوامل انحراف در جامعه اسلامی بود که باعث شد امام حسین (ع) برای اصلاح این انحرافات قیام کند و به شهادت برسد.

وی راهکار قرآنی مقابله با انحرافات را استقامت برشمرد و افزود: طبق آیات سوره حجرات شرط ایمان و صداقت در ایمان، استقامت علمی و عملی ذکر شده و نسخه کنونی جامعه ما برای عبور از فتنه‌ها و مشکلات، همین استقامت در راه حق می‌باشد.

حاجی صادقی در پایان ضمن معرفی حجت الاسلام والمسلمین معتمد به عنوان فرمانده جدید تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) از زحمات حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر در طول دوره مسئولیت تقدیر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدام‌های انجام شده در زمان مسئولیت خود، آموزش نظامی به طلاب سراسر کشور، تعامل سازنده با حوزه علمیه، راه اندازی بسیج اساتید، راه اندازی گردان سایبری و ساخت فضای ورزشی جهت استفاده طلاب بسیجی را از مهمترین فعالیت‌های این یگان در سال‌های اخیر برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین معتمد نیز اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با هوشمندی و درک صحیح شرایط انقلاب اسلامی و عمل و اقدام بموقع و انقلابی، فرصت‌ها و ظرفیت‌هایی برای نظام، انقلاب، ولایت و رهبری جبهه حق و مراجع عظام تقلید و حوزه‌های مقدس علمیه، خلق و فراهم سازیم.

وی گفت: البته لازمه تحقق این هدف مهم این است که شور انقلابی طلاب حفظ شود و بدانیم ملاک اعتبار و مشروعیت همه کس و همه چیز، حفظ حریم و خط فکری امام راحل و رهبر معظم انقلاب و شعار‌های انقلاب و حرکت در مسیر انقلاب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار