نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران:

حمله موشکی سپاه به تروریست‌ها تنها بخشی از توان جمهوری اسلامی ایران بود

آبراهامیان با بیان اینکه نیرو‌های امنیتی ما اشراف کاملی بر اقدامات دشمنان دارند، گفت: حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست‌ها بخشی از توان نظامی ایران بود و قدرت نظامی کشور ما به مراتب بیش از این‌هاست.
کد خبر: ۳۱۱۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰ - 02October 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، ژرژیک آبراهامیان نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به مواضع سرکرده‌های تروریست‌ها در سوریه اظهار داشت: با توجه به شواهد و قرائن موجود در ارتباط با انتساب حرکت تروریستی چند روز قبل در اهواز به داعش، حمله موشکی و پهپادی سپاه به مواضع آن‌ها دور از انتظار نبود.

می‌افزود: این حمله موشکی سپاه یک عملیات کوبنده و با هدف مشخص بودو ضرباتی را به طراحان عملیات تروریستی در اهواز وارد کرد.

نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران اظهارداشت: نیرو‌های امنیتی ما بر حرکت‌ها و برنامه‌های دشمنان ما علیه ملت ما تهیه کرده‌اند اشراف کامل دارند و هرگونه عملیات تروریستی از سوی تروریست‌ها بی‌گمان بی‌جواب نمی‌ماند.

آبراهامیان خاطرنشان کرد: حمله موشکی سپاه کل به مواضع تروریست‌ها در سوریه کل توان جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه پاسخی به حرکت مزبوهانه تروریست‌هاست که انجام شده و قطعاً توان جمهوری اسلامی ایران و نیرو‌های مسلح ما اعم از ارتش و سپاه فراتر از این حدود است. در برابر هر تعرضی متناسب با آن عملیاتی انجام می‌شود، پیامی که این عملیات داشت بیانگر اقتدار و قدرتی است که جوانان ما به آن دست یافته‌اند و دشمنان ما را در صد‌ها کیلومتر آنطرف‌تر از مرز‌های جغرافیایی مورد هدف قرار دهد.

نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران در پایان با تسلیت به بازماندگان خانواده‌های قربانیان حادثه تروریستی اهواز گفت: این اقدامات تروریستی نمی‌تواند در اراده ملت ما خللی ایجاد کند و نیرو‌های مسلح ما پاسخ کوبنده و دندان‌شکنی به عامران و عاملان اینگونه اقدامات و تلاش‌ها خواهند داد.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار