سردار غیب‌پرور در نشست خبری عنوان کرد؛

انجام ۲۰۹ هزار ساعت کار رایگان در «شیفت ایثار» توسط کارگران بسیجی/ مبارزه بسیج با مفاسد اقتصادی ادامه می‌یابد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در مدت برگزاری رزمایش «اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص) ۲» ۳۲۷ تیم تخصصی از بسیج مهندسین کشاورزی به ارائه خدمت پرداختند و همچنین در ۵۶۲ کارخانه ۵۱ هزار کارگر بسیجی ۲۰۹ هزار ساعت کار رایگان در «شیفت ایثار» انجام دادند.
کد خبر: ۳۱۱۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ - 02October 2018

غیب‌پروربه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «غلامحسین غیب‌پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در نشست خبری مرحله دوم رزمایش سراسری «اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص) ۲» اظهار داشت: برای انجام این رزمایش، حضور هفت هزار و ۱۴ گروه پیش‌بینی شده بود که وقتی رزمایش شروع شد، این عدد به هشت هزار گروه رسید و علاوه بر این، یک‌هزار و ۹۷۳ پروژه در بخش عمرانی، یک‌هزار و ۱۸۷ پروژه اقتصاد مقاومتی، ۱۶۸ هزار خدمت پزشکی و ۲۶ هزار برنامه فرهنگی ارائه و ۳۶۲ هزار بسته معیشتی و نوشت افزار، اقلام بهداشتی-درمانی و جهیزیه در سراسر کشور نیز توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ درصد این هزینه‌ها توسط مردم و خیرین تامین شده بود، افزود: در این یک ماه انجام رزمایش، ۳۲۷ تیم تخصصی از بسیج مهندسین کشاورزی به ارائه خدمت پرداختند و همچنین در ۵۶۲ کارخانه ۵۱ هزار کارگر بسیجی ۲۰۹ هزار ساعت کار رایگان در «شیفت ایثار» انجام دادند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره اقدامات بسیج کارمندی در طول برگزاری این رزمایش نیز گفت: در یک‌هزار و ۸۰۷ محله و روستا یک‌هزار و ۴۲۹ مدیر در میز خدمت به انجام وظیفه پرداختند.

سردار غیب‌پرور اضافه کرد: بسیج اصناف نیز در مدت یاد شده طرح «یک کاسب، یک دانش آموز» را اجرا کرد که طی آن ۵۳ هزار نفر از کسبه در این طرح شرکت و با ارائه پنج میلیارد تومان هم خدمت خود را ارایه کردند؛ در واقع این نشان می‌دهد که در سخت‌ترین شرایط هم می‌توان با امید و بدون چشم‌داشت، برای رقم زدن آینده‌ای بهتر اقدام کرد.

وی در ادامه به تجمع ۷۰۰ هزار نفری بسیجیان در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: این تجمع پنج‌شنبه ۱۲ مهر برگزار می‌شود که طی آن ۶۰۰ هزار نفر در سراسر کشور و ۱۰۰ هزار نفر هم در استادیوم آزادی تهران حضور می‌یابند و در تهران امیدواریم مراسم را با سخنرانی عالی‌ترین سطح کشور برگزار کنیم که قطعیت آن فردا مشخص می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: هرچند دشمن دچار خیال‌پردازی شده بود و ادعا می‌کرد که انقلاب اسلامی ۴۰ سالگی خود را نخواهد دید، اما تجمع بزرگ بسیجیان در پنج‌شنبه این هفته اعلام و آغازی برای دومین ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی است.

سردار غیب‌پرور در پاسخ به سوالی در خصوص میزانِ سن بسیجیان شرکت‌کننده در این رزمایش هم عنوان کرد: بیش از ۸۰ درصد جهادگران بسیجی و گردان‌های رزمی بسیج را جوانان و نوجوانان تشکیل می‌دهند؛ یعنی افرادی حضور دارند که زیر ۳۰ سال سن دارند.

وی همچنین درباره مقابله بسیج با محتکران اظهار داشت: بسیج با هماهنگی قوه قضاییه به مقابله با احتکارکنندگان کالاها ادامه می‌دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بعد از اتمام رزمایش اقتدار عاشورایی، به منظور همکاری بیشتر بسیج با مجلس، جلساتی با نمایندگان مجلس برگزار خواهد شد تا با کمک آن‌ها بتوانیم قوانین مورد نیاز را در مجلس به تصویب برسانیم.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار