استاندار لرستان:

اقتدار نیروی انتظامی باید حفظ شود

استاندار لرستان گفت: نیروی انتظامی باید در دل مردم جا داشته باشد و اقتدار آن حفظ شود.
کد خبر: ۳۱۱۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ - 02October 2018

نیروی انتظامی باید اقتدار آن حفظ شودگروه استان‌های دفاع‌پرس -  عباس جهان تاب: «سیدموسی خادمی» استاندار لرستان امروز در کنگره 456 شهید نیروی انتظامی لرستان در مصلی الغدیر خرم آباد با گرامیداشت یاد و خاطره 456 شهید نیروی انتظامی اظهار داشت: یکی از پیچیده‌ترین و فنی‌ترین سازمان‌ها در دنیا و به ویژه جمهوری اسلامی ایران، نیروی انتظامی است که باید مجموعه‌ای از خدمات متنوع را به مردم ارائه دهد و آنها را مدیریت کند.

وی با بیان اینکه مدیریت جامعه کار بسیار دشواری است، افزود: جامعه‌ایی که هر روز در حال تنوع است و در آن جرم‌هایی جدید ایجاد می‌شود و هر روز حوزه جرایم و شرایط آن تغییر داده می‌شود نیازمند مدیریت خاصی است.

خادمی با بیان اینکه نیروی انتظامی یک سازمان مردمی است ابراز داشت: نیروی انتظامی باید در دل مردم جا داشته باشد و اقتدار آن حفظ شود، اقتدار همان قدرت نفوذ در دل های مردم است و این اقتدار تنها با کار کردن و درک کردن مردم بدست می‌آیید.

استاندار لرستان گفت: این سازمان باید به مردم و درخواست‌های مردم نزدیک شود تا هم نظام و هم نیروی انتظامی که پنجه آهنین ملت است را محکم کند تا دست آن‌هایی که قصد ضربه زدن به جمهوری اسلامی را دارند از بین ببرد.

وی با اشاره به اینکه تامین امنیت و نظم بخشی در امور داخلی و حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی به عهده ناجا است افزود: بخش عمده‌ای از خدمات مملکت توسط ناجا ارائه می‌شود و امنیت مهمترین نیاز جامعه است.

خادمی تصریح کرد: گستردگی فناوری اطلاعات و با توجه به تغییرات محیط و خطرات جدید، ناجا باید با سرعت به روز شود و فعالیت های خودشان را افزایش دهند.

این مسئول با بیان اینکه ناجا یک سازمان مردمی است بیان داشت: در حادثه اخیر تروریستی اهواز، نیروی انتظامی خود را سپر مردم کرد و امروز بیش از پیش همدلی در جامعه احساس می شود.

استاندار لرستان گفت: همواره باید قدرشناس و قدردان خانواده های شهدا باشیم، نه شهدا و نه خانواد‌ه‌های آنان نیازمند این مجالس نیستند بلکه ما هستیم که به یاد آنها نیاز داریم تا از طریق یاد آنها به راه برسیم و با راه آن‌ها مسیر را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار