سردار یاوری خبر داد؛

تشکیل «پلیس ورزش، پلیس ناشنوایان و پلیس توریسم» در کشور

معاون تربیت و آموزش ناجا با تاکید بر لزوم افزایش تعاملات بین وزارت ورزش و جوانان با نیروی انتظامی، از شکل‌گیری پلیس ورزش، پلیس ناشنوایان و پلیس توریسم در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۱۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷ - 02October 2018

ضرورت شکل گیری «پلیس ورزش، پلیس ناشنوایان و پلیس توریسم» در سراسر کشوربه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «امیرحسین یاوری» معاون تربیت و آموزش ناجا در حاشیه دیدار با معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان که در دفتر معاونت تربیت و آموزش ناجا انجام شد، اظهار داشت: این جلسه به مناسبت نزدیک شدن به ایام هفته ناجا برگزار شد که افزایش تعاملات با یکدیگر و همچنین استفاده از ظرفیت‌های دو جانبه برای ارتقاء مهارت افزایی کارکنان پلیس را می‌توان از مهم‌ترین اهداف آن برشمرد.

معاون تربیت و آموزش ناجا افزود: در این جلسه پیرامون موضوعاتی در ارتباط با پیگیری مسابقات مهارتی پلیس ایران و همچنین راهکار‌های برندسازی آن گفت‌وگو شد.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه قول همکاری داده شد تا از ظرفیت‌های یکدیگر برای بین المللی شدن مسابقات مهارتی پلیس استفاده شود.

این مقام عالی انتظامی افزود: همچنین در این جلسه پیرامون امکان استفاده از تجهیزات، امکانات و ظرفیت‌های فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش در سراسر کشور در راستای افزایش توانمندی‌های کارکنان نیروی انتظامی و برگزاری مسابقات مهارت افزایی ناجا صحبت شد.

سردار یاوری درباره برگزاری مسابقات «هنر تعقیب و گریز» (پارکور) گفت: نیروی انتظامی در صدد است تا مسئولیت برگزاری این مسابقات را بر عهده بگیرد و تعاملاتی نیز در این خصوص انجام شده است.

معاون تربیت و آموزش ناجا افزود: همچنین قرار شد تا با فراهم شدن بستر لازم بتوان از کلیه پژوهش‌ها، کتاب‌ها، فصلنامه‌ها و... وزارت ورزش و جوانان در نیروی انتظامی استفاده کرد.

سردار یاوری با بیان اینکه تشکیل پلیس ورزش، پلیس ناشنوایان و پلیس توریسم از ضروریاتی است که در معاونت تربیت و آموزش ناجا در دستور کار قرار دارد، گفت: مراحل اولیه در این زمینه فراهم و حتی در دو استان به صورت آزمایشی اجرا شده و شکل‌گیری آن‌ها در حال بررسی است.

سردار یاوری در پایان گفت: یکی از اهداف اصلی جلسه امروز فراهم شدن بستر لازم برای افزایش تعاملات بین وزارت ورزش و جوانان و معاونت تربیت و آموزش ناجا در راستای ارتقاء مهارت افزایی کارکنان و استفاده بهینه از ظرفیت‌های یکدیگر بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار