رییس بنیاد شهید در پیامی به کنگره ۴۵۶ شهید ناجا لرستان؛

ثبات نظام جمهوری اسلامی ایران و آرامش کشور مدیون شهدا و ایثارگران است

«سید محمدعلی شهیدی» در پیامی به مناسبت کنگره 456 شهید نیروی انتظامی استان لرستان، اعلام کرد: ثبات نظام جمهوری اسلامی ایران و آرامش کشور مدیون شهدا و ایثارگرانی است که با بهره‌گیری از فرهنگ غنی ایثار و شهادت در راه مکتب و میهن خود جانفشانی کردند.
کد خبر: ۳۱۱۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵ - 02October 2018

ثبات نظام جمهوری اسلامی ایران و آرامش کشور مدیون شهدا و ایثارگران استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، «سید حسین نازاریان» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان، امروز (سه‌شنبه) در کنگره ۴۵۶ شهید هشت سال دفاع مقدس نیروی انتظامی این استان، با گرامی‌داشت یاد شهدای حادثه تروریستی اهواز و ضمن تسلیت به خانواده شهید «هادی الماسیان»، پیام ریاست بنیاد شهید کشور «سید محمدعلی شهیدی» را به مناسبت برگزاری این کنگره قرائت کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

سلام بر ارواح طیبه شهدا، درود بر ساحت ایمان ایثارگران

ثبات نظام جمهوری اسلامی ایران و آرامش کشور مدیون شهدا و ایثارگرانی است که با بهره‌گیری از فرهنگ غنی ایثار و شهادت، در راه مکتب و میهن خود جانفشانی نمودند. آنان که به حرمت خون پاک‌شان و صبر و استقامت‌شان، ملت،ژ سر به سرافزاری افراشته و گام در مسیر اعتلای نظام و پاسداشت آرمان‌ها مستحکم ساخته است.

آن حماسه‌سازانی که با ازخودگذشتگی و رشادت، ضامن بقاء، حافظ استقلال و عزت ایران اسلامی گشتند و تا همیشه همچون مشعلی هدایت کننده و راهنمای ما در مسیر روشن حق و حقیقت خواهند بود.

به یقین مردم قدرشناس و مسلمان ایران خاطره ایثار و بزرگ‌منشی آنان را همواره در ذهن خود جاری و ساری خواهند ساخت؛ چرا که زنده نگه داشتن یاد و نام آنان نه‌تنها یک وظیفه دینی، بلکه با اقتدار، شکوه و امنیت ملی کشور گره خورده است؛ همان‌گونه که در سال‌های اخیر شهدای مدافع حرم با تکیه بر همین فرهنگ از کیان اسلام در برابر تکفیری‌ها دفاع کردند و نیرو‌های نظامی و انتظامی نیز در حفظ امنیت کشور و پاسداری و حراست از مرز‌های آن در مقابل اشرار و گروهک‌های تروریستی از جان خویش گذشتند.

از این رو با ادای احترام به تمامی شهدا و ایثارگران معزز به‌ویژه شهدای نیروی انتظامی (ناجا)، مدافعان نظم و انظباط حریم کشور، یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی استان لرستان را گرامی می‌دارم.

این فرصت را ارزشمند شمرده و به ساحت سخای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ادای احترام می‌کنم. عزت‌شان مستدام باد.

لازم می‌دانم از تمامی عوامل و دست‌اندرکارانی که در برگزاری یادواره مشارکت داشته‌اند، تشکر و تقدیر نمایم.

سید محمد علی شهیدی

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار