نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

مسئله امنیت یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است/ همه نیرو‌های مسلح ید واحده هستند

آیت الله «سید احمد میر عمادی» گفت: مسئله امنیت یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است و به‌‌هیچ‌ وجه نظام مقدس جمهوری اسلامی برای برقراری امنیت با کسی مذاکره و مسامحه نمی‌کند.
کد خبر: ۳۱۱۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵ - 02October 2018

مسئله امنیت یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، آیت‌الله «سید احمد میرعمادی» نماینده ولی فقیه در لرستان، امروز (سه‌شنبه) در کنگره ۴۵۶ شهید والامقام هشت سال دفاع مقدس و عرصه نظم و امنیت فرماندهی انتظامی استان لرستان که در مصلی «الغدیر» خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی پناهگاه مردم در همه حوادث و جریانات بوده است و مردم نیز نیروی انتظامی را پناهگاه خود می‌دانند.

وی افزود: در حوادث، مشکلات و مسائلی که در جامعه اتفاق می‌افتد، اول جایی که مردم مراجعه می‌کنند یا ارتباط برقرار می‌کنند نیروی انتظامی است؛ چرا که نیروی انتظامی مرجع مردم، یک نیروی مردمی و در خدمت مردم است، نیروی انتظامی حافظان امنیت و نظم در جامعه است و در تمام حوادث، شیطنت‌ها و توطئه‌ها، نیروی انتظامی شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: در ماجرای کور و بزدلانه تروریستی اهواز، مشاهده شد که نیروی انتظامی جان‌پناه زنان و کودکانی قرار گرفت که مورد هجمه تروریست‌ها قرار گرفتند و این نشان داد که نیروی انتظامی پناهگاه امن در مقابل مزدوران و بیگانگان برای حفظ امنیت است.

آیت‌الله میر‌عمادی با بیان این‌که رشادت‌های نیروی انتظامی مایه افتخار است، تصریح کرد: در ترورها، کوتادها، دوران دفاع مقدس، مبارزه با مواد مخدر، نگهبانی در مرزها، ماجرای فتنه،و در جاده برای حفظ امنیت، نیروی انتظامی شهید داده است و این افتخار است برای یک نیرویی که از جنس مردم و در خدمت مردم است.

وی با بیان این‌که امروز نیروی انتظامی با صلابت و استقامت در راه حفظ امنیت و نظم عمومی تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: امروز برخورداری از قدرت دفاعی قوی، سبب سربلندی ایران اسلامی و سبب اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است که نیرو‌های مسلح ما از آن برخوردارند؛ امروز ایستادگی، آمادگی و استقامت نیرو‌های مسلح در برابر توطئه‌های دشمنان و هجمه بیگانگان برای همه آشکار است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به این‌که عبودیت، بندگی، توسل و تعبد در میان نیروی انتظامی و سایر نیرو‌های مسلح بر همه ما عیان است، گفت: امروز نیرو‌های مسلح ما از جمله نیروی انتظامی از قدرت ایمان، قدرت ولایت و رهبری برخوردار هستند، قدرتی که ریشه در جان نیرو‌ها دارد و ایمان و اخلاص نیرو‌های مسلح و شهدای گران‌قدر ما، بهترین الگو برای ماست.

آیت‌الله میرعمادی افزود: دشمنان نه‌تنها قدرت مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارند، بلکه اگر بخواهند هرگونه تحرکی علیه نیرو و عناصر مردمی ما به‌وجود بیاورند فوراً جواب محکم دریافت می‌کنند، نمونه آن را مشاهده کردید که تروریست‌های بدذات با حمایت آمریکا و کشور‌های حوزه خلیج‌فارس وابسته مرتجع، در مراسم رژه نیرو‌های مسلح اهواز یک اقدام تروریستی انجام دادند.

وی اظهار داشت: در حالی‌که در تمام دنیا مرسوم است که در مراسم رژه نیرو‌های مسلح سلاح دارند، اما سلاحی که بتوانند با آن تیراندازی و مقابله کنند وجود ندارد و تفنگ بی‌گلوله است، ولی این‌ها خواستند عرض‌اندام کنند و ملاحظه شد در ظرف کمتر از ۱۰ روز اقدام موشکی عزیزان ما در سپاه، انتقام خون شهدای اهواز را گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان، با بیان این‌که تروریست‌ها و حامیان‌شان اگر بخواهند هرگونه اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران داشته باشند، پاسخ محکم و دندان‌شکنی دریافت می‌کنند، تصریح کرد: با این پرتاب موشک به طرف مواضع داعش، به آمریکا و ایادیش پیام داده شد که اگر بخواهید با این اقدامات موذیانه علیه جمهوری اسلامی ایران فعالیتی داشته باشید، بدانید با پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران روبه‌رو می‌شوید و پیامی هم برای مردم ما داشت و این بود که مردم ایران! نیرو‌های مسلح ما امنیت برای شما سرلوحه برنامه‌شان است.

آیت‌الله میرعمادی با بیان این‌که امنیت محصول خون شهدای ما و خط قرمز ماست، خاطرنشان کرد: مردم انتظار این اقدام را از سپاه و از نیروی مسلح داشتند و به‌موقع و سریع اقدام شد که جای تقدیر دارد، مسئله امنیت یکی از دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی است و به هیچ‌وجه نظام مقدس جمهوری اسلامی برای برقراری امنیت با کسی مذاکره و مسامحه نمی‌کند.

وی امنیت را اولین نیاز جامعه دانست و گفت: امنیت بر بسیاری از مسائل ترجیح دارد، اگر عبادت می‌خواهد صورت بگیرد در سایه امنیت است، اگر اقتصاد بخواهد در جامعه رونق پیدا کند، پیش‌نیازش امنیت است و اگر جامعه‌ای بخواهد پیشرفت و رشد و تعالی داشته باشد، اول باید امنیت برقرار باشد، چه امنیت شهر‌ها و بلاد که نیروی انتظامی بر عهده دارد و چه امنیت مرز‌ها که سپاه و ارتش بر عهده دارند و چه امنیت برای انقلاب، نظام و مردم؛ برای برقرار این امنیت همه نیرو‌های مسلح ید واحده هستند.

نماینده ولی فقیه در استان لزستان، عنوان کرد: اگر جوان رشیدی همچون «نورخدا موسوی» الآن روی تخت قرار دارد، یعنی این‌که هستی و جانم را برای برقراری امنیت تقدیم کردم، این‌ها حجت را بر ما تمام می‌کند، خداوند در قرآن برای عبادت و بندگی که هدف از آفرینش است، امنیت را مقدم بر امر عبادت دانسته است و باید امنیت باشد تا عبادت برگزار شود.

آیت‌الله میر‌عمادی تصریح کرد: اثر خون شهیدان این است که انقلاب اسلامی ایران امروز به‌عنوان یک انقلاب زنده، و پویا در حال پیشرفت تأثیرگذار است؛ این خون شهیدان ما بوده است که امروز نظام جمهوری اسلامی ایران تعیین‌کننده تصمیمات در سطح منطقه و بین‌الملل است و بدون جمهوری اسلامی ایران نمی‌توانند تصمیمی در منطقه بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار