مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان:

انتقام خون شهدای اهواز مطالبه جدی مردم از نیرو‌های مسلح بود/ دستان پرتوان ولایت‌مداران دشمنان را تنبیه کرد

سردار «مراد حسنی» با بیان این‌که ضربه به داعش و انتقام خون شهدای اهواز مطالبه جدی مردم از نیرو‌های مسلح بود، گفت: این اقدام انقلابی سپاه موردحمایت مردم و نشان‌دهنده اقتدار و قدرت نیرو‌های مسلح ایران است.
کد خبر: ۳۱۱۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸ - 02October 2018

دستان پر توان ولایت مداران دشمنان را تنبیه کردسردار «مراد حسنی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در سنندج، با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقرر تروریست‌ها، اظهار داشت: این اقدام، انتقام نیرو‌های مسلح ایران از اقدام تروریست‌ها بود.

وی گفت: دستان پرتوان ولایت‌مداران دشمنان را تنبیه کرد تا بار دیگر فرصت چنین دست‌تازی‌هایی را نداشته باشند.

سردار حسنی افزود: سپاه انتقام خون شهیدان اهواز را گرفت و با شلیک موشک سیلی محکمی را بر گلوله‌ی آتش دشمنان زد.

وی با بیان این‌که ایران دارای مجهزترین و پیشرفته‌ترین سلاح‌ها است، افزود: در جنگ هشت سال دفاع مقدس متاسفانه با ابتدایی‌ترین تجهیزات روبرو بودیم و مردم با کمترین سلاح هم توانستند در برابر دشمنان ایستادگی کنند و پیروز شوند.

سردار حسنی یادآور شد: انتقام موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با الهام از خط مشی نظام اسلامی و رهنمود‌های مقام معظم رهبری یقیناً مرهم و تسلی خاطری بر جراحت وارد شده بر قلب خانواده شهدای حادثه تروریستی اهواز خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان، با بیان این‌که ضربه به داعش و انتقام خون شهدای اهواز مطالبه جدی مردم از نیرو‌های مسلح بود، گفت: این اقدام انقلابی سپاه موردحمایت مردم و نشان‌دهنده اقتدار و قدرت نیرو‌های مسلح ایران است.

سردار حسنی تاکید کرد: از این اقدام شجاعانه تشکر و قدردانی می‌کنیم و امیدواریم بر اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزوده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار