سردار قنبری خبر داد؛

کشف 2 تُن و 203 کیلوگرم تریاک در درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف 2 تُن و 203 کیلوگرم تریاک در درگیری مسلحانه پلیس شهرستان «نیکشهر» با قاچاقچیان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۱۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ - 02October 2018

کشف 2 تُن و 203 کیلو تریاک در درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمد قنبری» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر جابجایی محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچیان در شهرستان نیکشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان نیکشهر با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، سرانجام شب گذشته به اطلاعاتی در خصوص جابجایی محموله با یک دستگاه پژو پارس در یکی از محور‌های روستایی دست یافتند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر با کمین در مسیر تردد اعضای این باند، خودرو پژو را شناسایی کردند و با آن‌ها درگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی به نیم ساعت درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با قاچاقچیان مسلح اشاره کرد و گفت: در این عملیات با آتش پر حجم تیم‌های عملیاتی، سوداگران مرگ با رها کردن خودرو، با استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات شهرستان متواری شدند.

سردار قنبری عنوان کرد: ماموران انتظامی شهرستان نیکشهر در بازرسی از خودرو پژو پارس یک تُن و 202 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

وی گفت: در ادامه عملیات مخفیگاه اعضای این باند نیز توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه ضمن دستگیری چهار تن از اعضای این باند و توقیف سه دستگاه خودرو، مقدار یک تُن و یک کیلوگرم تریاک، یک قبضه اسلحه کلاش، پنج تیغه خشاب و 116 عدد فشنگ جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری اعضای متواری این باند خاطرنشان کرد: مردم عزیز هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باند‌ها و فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها