دبیر کمیسیون نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران خبر داد؛

امحای ۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مازندران

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران از امحای 7 میلیارد ريال قاچاق کالا در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۱۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶ - 02October 2018
امحاء ۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مازندرانبه گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی  کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران، «حسن اسحاقی» دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران از امحای 7 میلیارد ریال قاچاق کالا در مازندران خبر داد و اظهار داشت: به دلیل حجم زیاد ورود گردشگر داخلی و خارجی به استان شاهد عرضه کالاهای مختلف قاچاق و غیرمجاز در مازندران هستیم.
 
وی با بیان اینکه در حوزه البسه و پوشاک بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی ساماندهی و برخورد با نشان‌های تجاری و برندهای غیرمجاز در استان داشتیم، تاکید کرد: اجرای طرح ملی شناسنامه‌دار کردن انبارها و شرکت‌های پخش را در دستور کار قرار داده‌ایم و با هماهنگی به عمل آمده و همت و تلاش دستگاه‌های مرتبط توانستیم جزو استان‌های برتر و پیشرو در مرحله ثبت مشخصات صاحبان انبار باشیم.
 
دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران به دیگر فعالیت‌های این نهاد اشاره کرد و گفت: با توجه به فعالیت اکیپ‌های گشت ویژه مشترک و تعیین تکلیف کالاهای مکشوفه، امحاء و انهدام ۷میلیارد و ۶۰۷ میلیون و ۸۱۸ هزار ریال کالای قاچاق و غیرمجاز، در سه مرحله صورت گرفته است.
 
اسحاقی خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین فعالیت‌های موفقیت‌آمیز کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، کشف و انهدام باند توزیع داروی قاچاق در بابل به ارزش ۵ میلیارد تومان، کشف و ضبط یک دستگاه خودروی خارجی KTM و موتور چهارچرخ و سه چرخ به ارزش 2 میلیارد تومان در 6 ماهه نخست سال جاری است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار