کتاب زندگی شهید حججی به چاپ سوم رسید

چاپ سوم کتاب «سربلند» (روایت زندگی شهید مدافع حرم محسن حججی) به بازار نشر می‌رسد.
کد خبر: ۳۱۱۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳ - 02October 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، چاپ سوم کتاب «سربلند» روایتی از زندگی شهید مدافع حرم محسن حججی به قلم محمدعلی جعفری که توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده، به چاپ سوم رسید.

«سربلند» با استقبال کم نظیر عموم مردم رو به رو شده و در کمتر از 10 روز به چاپ سوم و تیراژ هفت هزار و 500 نسخه رسیده است.

بنا بر این گزارش، تمام خرید چاپ اول و دوم این کتاب توسط علاقمندان و کتاب فروشی های غیرسازمانی بوده و با توجه به اقبال عمومی نشر شهید کاظمی در نظر دارد به زودی چاپ چهارم «سربلند» را در تیراژ 25 هزار جلد منتشر کند.

این اثر مخاطب را با ابعاد مختلف شخصیتی شهید آشنا می‌کند، ابعادی که از زاویه دید خانواده، دوستان و همرزمان شهید روایت می‌شود. این کتاب حاوی اسناد ،تصاویر و دلنوشته‌های شهید حججی نیز می‌باشد.

همچنین به زودی مراسم رونمایی کتاب «سربلند» توسط انتشارات شهید کاظمی در مسجد فاطمه الزهرا (س) روستای دورک واقع در پشت کوه دوم فریدونشهر اصفهان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب‌ها میتوانند از طریق سایت من و کتاب (manvaketab.ir) و یا از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه 3000141441 کتاب را با پست رایگان دریافت نمایید.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار