فرمانده انتظامی مازندران:

مبارزه با اعتیاد از اولویت‌های انتظامی مازندران در سال ۹۷ است

فرمانده انتظامی مازندران گفت: مبارزه با اعتیاد از اولویت‌های فرماندهی انتظامی مازندران در سال ۹۷ است.
کد خبر: ۳۱۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷ - 02October 2018

مبارزه با اعتیاد از اولویت های انتظامی مازندران در سال 97 استبه گزارش دفاع پرس از ساری، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به عملکرد فرماندهی انتظامی استان در مقابله با پدیده شوم اعتیاد و مبارزه با موادمخدر، اظهار داشت: به منظور پیشگیری از اعتیاد، مقابله با سوداگران مرگ و عاملان افیونی در شش ماهه سال جاری ۵۷ طرح ارتقاء امنیتی اجتماعی، ۵۳۶ طرح پاکسازی مناطق آلوده و ۵۲۸ طرح کنترل محورهای مواصلاتی و مبادی ورودی استان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در اجرای این طرح ها که در سطح استان و شهرستان های تابعه به اجرا درآمد، ضمن توقیف ۵۲۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت حامل مواد مخدر، ۳۲ باند قاچاق مواد مخدر متلاشی شد و در مجموع ۳۶۰۰ خرده فروش و عامل افیونی دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی از دستگیری ۳۲۰۰ معتاد متجاهر و معرفی این افراد به مراکز بازپروری ماده ۱۶ و ماده ۱۵ خبر داد و اظهار داشت: مبارزه با اعتیاد از اولویت های فرماندهی انتظامی استان در سال جاری است که در این راستا با تلاش های صورت گرفته شاهد افزایش ۹ درصدی کشفیات مواد مخدر در سطح استان بوده ایم.

سردار میر فیضی با اشاره به اینکه گروه‌های مختلف سنی به ویژه جوانان در معرض خطر ابتلا به اعتیاد قرار دارند، گفت: باید با برنامه‌ریزی‌ های اصولی و منسجم برای پر کردن اوقات فراغت جوانان از طرف خانواده‌ها، مدارس، نظام‌ فرهنگی و آموزشی اقداماتی صورت گیرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران در پایان متذکر شد: خانواده ها برای ریشه کن کردن اعتیاد در جامعه که موجب تباهی جوانان و نوجوانان جامعه می شود ضمن همکاری با پلیس هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار