حسن‌پور در گفت‌وگو با دفاع پرس خبر داد؛

بررسی افزایش قیمت ارز، طلا و سکه و لایحه تفکیک چند وزارتخانه در مجلس

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی دلایل افزایش قیمت در بازار‌های ارز، سکه و طلا و همچنین لایحه تفکیک چند وزارتخانه را محور جلسه غیرعلنی امروز صحن عنوان کرد.
کد خبر: ۳۱۱۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶ - 03October 2018

به گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، جلسه امروز (چهارشنبه 11 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در حالی آغاز شده که اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور مهمان ویژه صحن است.

به گفته شهباز حسن پور عضو کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده مردم شهرستان‌های بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی، جلسه علنی امروز مجلس به منظور بررسی به چالش‌ها و مشکلات اقتصادی کشور و معضلات معیشتی مردم تشکیل شده است.

همچنین دلایل ایجاد افزایش قیمت در بازار‌هایی همچون ارز، سکه و طلا یکی دیگر از موضوعاتی است که جهانگیری در خصوص آن گزارش‌هایی به نمایندگان ارائه می‌دهد.

این نماینده خانه ملت از بررسی لایحه تفکیک چند وزارتخانه در جلسه غیرعلنی امروز خبر داد و اظهار داشت: لایحه تفکیک وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت محور سخنرانی معاون اول رئیس جمهور در مجلس است.

حسن پور با بیان اینکه کاهش مشکلات کشور با سخنرانی‌های فاقد عمل مسیر نمیشود، تصریح کرد: اگر مسوولان در هر پست و مقامی که هستند، برای بهبود وضعیت کشور در تمام عرصه‌ها به خصوص در زمینه اقتصادی تلاش کرده بودند، امروز شاهد چنین وضعیت نابسامانی نبودیم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار