نامه پاسدار شهید احمد عادلی/ ای همسرم، فرزندم را تقدیم راه اسلام بنما

پاسدار شهید «احمد عادلی» در نامه خود آورده است: «ای همسر عزیزم، می‌دانم که با شهادت همسرت ناراحت می‌شوی از تو می‌خواهم که زیاد به فکر من نباشی فقط به فکر خدا و خودت و بچه‌ات باش و بچه‌مان را تقدیم راه اسلام بنما.»
کد خبر: ۳۱۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰ - 04October 2018

به گزارش خبرنگار ساجد، پاسدار شهید «احمد عادلی» در تاریخ ۱۵ مرداد ۱۳۶۶ مصادف با عید سعید قربان در مانور خلیج فارس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نامه پاسدار شهید احمد عادلی/ای همسرم، فرزندم را تقدیم راه اسلام بنما

تصویر نامه پاسدار شهید «احمد عادلی»

نامه پاسدار شهید احمد عادلی/ای همسرم، فرزندم را تقدیم راه اسلام بنما

متن نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«خدمت همسر عزیزم سلام میرسانم

زهرا جان سلام مرا خدمت خانواده عزیزت برسان و از آن‌ها حلالیت بطلب و به آن‌ها بگو که مرا ببخشید که نتوانستم همسر خوبی برای دخترشان باشم و درست اول زندگی دخترشان را تنها گذاشتم، امیدوارم که مرا ببخشید.

زهرا جان همسر عزیزم کسی که با تمام شختی‌ها زندگی را با یک جوان فقیر شروع کرد و از تمام رفائیات زندگی محروم گشت. همسر عزیزم مرا ببخش و حلالم کن گفتنی خیلی دارم، ولی توان نوشتن آن را ندارم فقط می‌گویم که خیلی دوستت دارم و همیشه خواهم داشت و این جدایی فقط به خاطر اسلام بود و این را بدان که منتظرت می‌مانم تا تو بچه‌ام را درست تربیت کنی و تقدیم اسلام نمایی و به من ملحق شوی.

ناراحت نباش از این که وصیت‌نامه‌ام را اینطور برایت نوشتم، چون همه انسان‌ها رفتنی هستند و این افتخاری برای تو است که اگر خداوند شوهر تو را قبول کند و جزو شهدای اسلام قبول کند یک شهید منتظر شما باشد، دیگر بیشتر از این توان نوشتن برای شما را ندارم، ولی گفتنی زیاد که وقتی آمدی در آنجا به شما می‌گویم بشرط تربیت خوب یادگار من.

زهرا جان با این که آرزوی دیدار یک دفعه بچه را داشتم، ولی آرزو را بگور بردم، فقط از تو می‌خواهم که اگر بچه‌ام پسر بود اسمش را احمد بگذاری تا همیشه به یاد همسرت باشی و اگر دختر بود اسمش را رقیه بگذار تا به یاد دختر امام حسین (ع) باشی که مهمترین یاد‌ها یاد امام حسین (ع) و خانواده‌اش می‌باشد که از بزرگترین افتخارات اسلام است.

زهرای عزیزم می‌دانم که با شهادت همسرت ناراحت می‌شوی از تو می‌خواهم که زیاد به فکر من نباشی فقط به فکر خدا و خودت و بچه‌ات باش و بچه‌مان را تقدیم راه اسلام بنما.

زهرا جان از حقوق من برای بزرگ کردن بچه و رفاه خودت استفاده کن و در آخر به هر نوع اشکال زندگی برخوردی با محمود برادر بزرگم تماس بگیر و در مورد زندگی کردن در هر کجا که می‌خواهی خودت تصمیم بگیر.

زهرا جان بچه را به تو می‌سپارم و تو را به خدا و در نماز و دعاهایت از خدا بخواه که گناهان شوهرت را ببخشد، آخر شوهر تو گنهکار است. امیدوارم مرا ببخشی.

خدانگهدار تو

شوهر حقیر تو که به یاد تو می‌باشد

احمد عادلی»

انتهای پیام/ 900   

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار