تجلیل برگزیدگان هشتمین جشنواره «کتاب‌خوانی رضوی»

«هادی آشتیانی» از آغاز قرعه‌کشی و توزیع جوایز «هشتمین دوره مسابقات کتاب‌خوانی رضوی» در سطح کتاب‌خانه‌ای خبر داد و گفت: در این دوره نزدیک به ۵۷ هزار برگزیده جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در سطح کتاب‌خانه‌ای تقدیر خواهند شد.
کد خبر: ۳۱۱۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ - 03October 2018

تجلیل از ۵۷ هزار برگزیده هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سطح کتابخانه‌ایبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «هادی آشتیانی» مدیرکل ترویج کتاب‌خوانی و امور فرهنگی نهاد کتاب‌خانه‌های عمومی کشور اظهار داشت: به منظور قدردانی از استقبال پرشور اعضای محترم کتاب‌خانه‌های عمومی کشور از «هشتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی» و افزایش ۳۲ درصدی مشارکت در این پویش ارزشمند فرهنگی، امسال نیز علاوه بر انجام تقدیر در دو سطح کشوری و استانی، برگزیدگان در سطح کتاب‌خانه‌ای نیز به‌طور مجزا تجلیل خواهند شد.

وی درباره نحوه تجلیل از برگزیدگان در سطح کتاب‌خانه‌ای ادامه داد: به این منظور برای هر یک از کتاب‌خانه‌های عمومی سراسر کشور ۱۲ جایزه در نظر گرفته شده که این جوایز به شرط وجود شرکت‌کننده در هر بخش و در گروه‌های سنی مختلف، به قید قرعه اهدا می‌شود. بر این اساس در گروه سنی کودک چهار جایزه به کودکان شرکت‌کننده در مسابقات نقاشی و دو جایزه برای کودکان شرکت‌کننده در پویش مجازی اهداء خواهد شد.

آشتیانی ادامه داد: همچنین در گروه سنی نوجوان، با توجه به ارائه دو کتاب به عنوان منابع این بخش، دو جایزه در نظر گرفته شده که به قید قرعه، یک جایزه به شرکت‌کنندگان با محوریت هر یک از کتاب‌ها، اهداء خواهد شد. همچنین در گروه سنی بزرگ‌سال نیز که سه کتاب به‌عنوان منابع در این بخش معرفی شده بود، سه جایزه به شرکت‌کنندگان (یک جایزه برای شرکت‌کنندگان با محوریت هر کتاب) اهداء خواهد شد. همچنین در بخش خانوادگی نیز از یک خانواده به قید قرعه تجلیل خواهد شد.

مدیرکل ترویج کتاب‌خوانی و امور فرهنگی نهاد افزود: به‌این‌ترتیب با اختصاص جوایز در سطح کتاب‌خانه‌ای، حدود ۱۷ هزار جایزه، میان مشارکت‌کنندگان در «هشتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی» در سطح کتاب‌خانه‌ای، توزیع می‌شود؛ همچنین به‌منظور ثبت خاطره‌ای خوش برای کودکان شرکت‌کننده در بخش نقاشی و پویش کتاب‌خوانی، از ۴۰ هزار کودک شرکت‌کننده در این مسابقه که به مرحله قرعه‌کشی راه یافته‌اند، با اهداء لوح تقدیر و کتاب، تجلیل خواهد شد.

وی ابراز امید‌واری کرد: با این شیوه، بتوانیم موجب شورآفرینی و ترغیب بیشتر شرکت‌کنندگان، به‌ویژه، کودکان و نوجوانان عزیز، به ادامه همراهی با فعالیت‌های فرهنگی ارزشمند، ازجمله «جشنواره کتاب‌خوانی رضوی» شویم.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها