نمایشگاه‌های استانی، میزبان انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس

مدیر توزیع انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با اشاره به افتتاح نمایشگاه‌های استانی در نیمه دوم سال 97 گفت: به منظور دسترسی بیشتر علاقه‌مندان و پژوهشگران به آثار مرکز، تلاش کرده‌ایم تا در نمایشگاه‌های استانی مختلف حضور پیدا کنیم و آثار خود را در قالب‌های مختلف ارائه کنیم.
کد خبر: ۳۱۱۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳ - 03October 2018

نمایشگاه‌های استانی، میزبان انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدسبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، محسن نوری مدیر توزیع انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با بیان اینکه مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، تاکنون تنها در نمایشگاه استانی مشهد مقدس حضور داشته ولی امسال در اکثر استان‌ها حضور فعالی را خواهد داشت، اظهار کرد: امسال در نمایشگاه‌های استانی که در کردستان، تبریز، مشهد، اصفهان، کرمان، گیلان، خرم‌آباد و چندین استان دیگر برگزار می‌شود، شرکت کرده‌ایم و غرفه مستقلی را داریم.

مدیر توزیع انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، به زمان برپایی برخی از نمایشگاه‌های استانی اشاره کرد و گفت: نمایشگاه استانی در کردستان از 18 تا 23 مهر برقرار است و از 29 مهر تا 14 آبان در تبریز و از 1 آبان تا 7 آبان در مشهد و از 9 آبان تا 14 آبان در اصفهان و از 19 آبان تا 24 آبان در کرمان و از 26 آبان تا 1 آذر هم‌زمان در گیلان و خرم‌آباد، برپا است و مرکز در این نمایشگاه‌ها حضور فعالی را دارد.

وی به تعداد عناوینی که قرار است در نمایشگاه‌های استانی ارائه شود، اشاره و عنوان کرد: حدودا 211 عنوان کتاب در قالب‌های کتاب‌های نظامی، تاریخ شفاهی، نقشه، اطلس، خاطرات در نمایشگاه در معرض بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

نوری با اشاره به اجرای برنامه‌های جانبی در کنار ارائه کتاب، بیان کرد: در کنار ارائه کتاب، در غرفه این مرکز برنامه‌هایی مانند میزگرد، نقد کتاب و کنفرانس برگزار خواهد شد.

وی با اظهار بر اینکه در نمایشگاه‌های استانی کتاب‌ها با حداقل 20 درصد تخفیف به فروش می‌رسد، در ادامه گفت: همچنین برای اولین بار لیست و بروشوری از آثار مرکز به چاپ رسانده‌ایم که جزئیاتی همانند نویسنده، تعداد صفحات کتاب، سال چاپ و قیمت کتاب در آن وجود دارد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار