سردار مقیمی در جمع خبرنگاران:

دشمن با عملیات روانی به دنبال جلوگیری از کاهش نرخ ارز است

رئیس پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه قیمت کنونی ارز در بازار واقعی نیست و قیمت ارز کمتر از این است، گفت: حبابی که به وجود آمده است، ماندگار نخواهد بود؛ اما دشمن با عملیات روانی به دنبال جلوگیری از کاهش نرخ ارز است.
کد خبر: ۳۱۱۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰ - 03October 2018

دشمن با عملیات روانی به دنبال جلوگیری از کاهش نرخ ارز استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمد رضا مقیمی» رئیس پلیس آگاهی ناجا در حاشیه گردهمایی کارآگاهان سراسر کشور، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بازار ارز پیچیدگی خودش را دارد، اظهار داشت: قسمتی از پایین آمدن قیمت ارز به فعالیت پلیس در بازار ثانویه، سبزه میدان و میدان فردوسی ارتباط دارد.

وی ادامه داد: بحث کلان کشوری، اتفاقات اخیر کشور و اقدامات سپاه در پایین آمدن قیمت ارز بی تاثیر نیست؛ از بهمن سال گذشته، پلیس حضور مستمری در بازار داشته و سعی ما بر جلوگیری از قاچاق ارز و انباشته کردن ارز بوده است.

رئیس پلیس آگاهی ناجا افزود: دستگیری‌های زیادی در این زمینه داشتیم و حکم‌های اعدام افراد متخلف نیز بر قیمت ارز بی تاثیر نبوده است.

سردار مقیمی با اشاره به اینکه جلسات ارزی در بانک مرکزی با حضور نماینده نیروی انتظامی برگزار می‌شود، عنوان کرد: سعی ما بر این است که خواسته دولت و رییس جمهور محقق شود.

وی افزود: در حال حاضر خرید و فروش ارز در کف بازار هم جرم است؛ اما بانک مرکزی خواسته این اتفاق رخ دهد تا قیمت ارز کاهش یابد.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه قیمت موجود در بازار در حال حاضر هم واقعی نیست، گفت: قیمت ارز کمتر از این است و حبابی که به وجود آمده است، ماندگار نخواهد بود.

سردار مقیمی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اصرار دارند که قیمت ارز پایین نیاید و با عملیات روانی به دنبال تحقق این هدف خود هستند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار