امیر حاتمی:

طراحان حوادث تروریستی منتظر اقدامات بعدی نیرو‌های مسلح باشند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اشاره به عملیات «ضربت محرم» گفت: آمران و طراحان حوادث تروریستی در ایران باید منتظر اقدامات بعدی نیرو‌های مسلح باشند.
کد خبر: ۳۱۱۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹ - 03October 2018

طراحان حوادث تروریستی منتظر اقدامات بعدی نیرو‌های مسلح باشندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت، در جمع خبرنگاران با اشاره به پیام موشک‌باران مواضع داعش در سوریه توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: طبق خواست عموم مردم و تاکید فرمانده معظم کل قوا و فرماندهان نیروهای مسلح، شورای امنیت ملی به سرعت تصمیم‌گیری کرد و برادران عزیزمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این مصوبه را با قوت، دقت و به موقع اجرا کردند.

وی افزود: کسانی که علیه امنیت کشور و ملت عزیزمان اقدام می‌کنند، باید منتظر پاسخ سخت و کوبنده‌ای باشند. در ابتدای حادثه تروریستی اهواز گفتم که تروریست‌ها باید منتظر انتقام سخت و غافلگیرکننده ایران باشند که به لطف الهی و به همت رزمندگان عزیزمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این اتفاق به خوبی افتاد و مرحله‌ای از پاسخ به تروریست‌ها داده شد.

وزیر دفاع خاطرنشان کرد: آمران و طراحان حوادث تروریستی در ایران باید منتظر اقدامات بعدی نیروهای مسلح باشند. نباید کسی به خودش اجازه دهد که علیه ملت ما و امنیت بالای مردم تصمیمی بگیرد و اقدامی کند. تروریست‌ها باید بدانند پاسخ در خوری را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار