فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر تأکید کرد؛

پاسخگوی تهدیدهای دشمن با اقتدار و عزم راسخ نیروهای مسلح

فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر گفت: همه مردم و نیروهای مسلح کشورمان با اقتدار و عزمی راسخ پاسخگوی تهدیدهای دشمن هستند و حمله موشکی سپاه پاسداران در پاسخ به ترور کور و به شهادت رساندن هموطنانمان در اهواز نمونه‌ای از این اقتدار است.
کد خبر: ۳۱۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ - 04October 2018

پاسخگوی تهدیدهای دشمن با اقتدار و عزم راسخ نیروهای مسلحبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در نشست هماهنگی برنامه رزمایش 20 هزار نفری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 اظهار داشت: مرحله دوم رزمایش 20 هزار نفری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 امروز همزمان با سراسر کشور در ورزشگاه شهید «بهشتی» بوشهر برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: در رزمایش 20 هزار نفری بوشهر اردوکشی از شهرستان ها انجام و قشرهای مختلف مردم و گردان های سازمان یافته حاضر و بخشی از توانمندی نیروی انسانی را به منصه ظهور می رسانند.

رزمجو یادآور شد: رزمایش اقتدار عاشورائی بسیج «سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2» در استان بوشهر از 18 شهریور آغاز و با اعزام 321 گروه جهادی صدها طرح محرومیت زدایی از بیشتر مناطق محروم و دورافتاده استان در بخش های مختلف انجام شده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: مردم سلحشور، شهادت طلب و ولایت مدار این استان برای دفاع از دین و تمامیت ارضی کشور همواره در صحنه های مختلف حاضر هستند و در مقابل تهدیدها و تحریم ها ایستاده اند.

وی با تأکید بر این که دشمن درحالی از سر زبونی اقدام به انجام ترورهای کور و طراحی برخی توطئه ها در راستای براندازی و تضعیف انقلاب اسلامی می کند گفت: دشمن از توانمندی و اراده مردم ایران در قالب لشکرهای مخلص خدا در کشور غافل است.

رزمجو اضافه کرد: دشمن امسال برنامه ریزی های مختلفی از جمله تجمع، آشوب، اغتشاش و تشکیل تیم های سازماندهی شده برای انجام ترورهای کور انجام داده درحالی که از قدرت و اراده مردم زیر سایه رهبر معظم انقلاب در دفاع از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی غافل است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر ضمن اشاره به این که همه مردم و نیروهای مسلح مستقر در خاک ایران با اقتدار و عزمی راسخ پاسخگوی تهدیدهای دشمن هستند  افزود: حمله موشکی سپاه پاسداران در پاسخ به ترور کور و به شهادت رساندن 25 نفر از هموطنانمان در اهواز نمونه‌ای از این اقتدار است.

وی با بیان این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک 6 موشک تنها بعد از 9 روز از حادثه ترور 31 شهریور اهواز، پاسخ کوبنده و کمرشکنی داد اظهار داشت: با شلیک موشک برد متوسط و عملیات ترکیبی موشک و پهبادهای عملیاتی انتقام شهدای این حادثه گرفته شد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: نیروهای مسلح در کنار مردم زیر سایه رهبر معظم انقلاب با عزم و اراده‌ای راسخ و شکست ناپذیر در مقابل توطئه‌های دشمن با اقتدار تا پای جان ایستاده و از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار