از سوی ستاد اربعین دانشگاهیان صورت گرفت؛

آغاز ثبت‌نام خادمین رسانه‌ای اربعین حسینی ویژه دانشجویان

هم زمان با راهپیمایی عظیم اربعین حسینی؛ ثبت نام سراسری خادمین حسینی ویژه دانشجویان فعال رسانه‌ای از نهم تا چهاردهم مهرماه جاری در پایگاه اینترنتی سازمان بسیج دانشجویی آغاز شده است.
کد خبر: ۳۱۱۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳ - 03October 2018

آغاز ثبت‌نام خادمین رسانه‌ای اربعین حسینی ویژه دانشجویانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، قرارگاه رسانه‌ای ستاد اربعین دانشگاهیان هم زمان با راهپیمایی عظیم اربعین حسینی؛ ثبت نام سراسری خادمین حسینی ویژه دانشجویان خواهر و برادر فعال رسانه‌ای از نهم تا چهاردهم مهرماه جاری در پایگاه اینترنتی سازمان بسیج دانشجویی به نشانی www.bso.ir آغاز شده است .

دانشجویان فعال در عرصه رسانه پس از ثبت نام و طی مراحل گزینش توسط مراکز استانی خادمین ستاد ملی اربعین دانشگاهیان و تأیید مرکز رسانه ای نور به کسوت خادم الحسین (ع) در راهپیمایی اربعین حسینی نائل شده و قبل از شروع ایام اوج در ایران وبعد از آن در کشور عراق به کارگیری خواهند شد.

براین اساس ؛ باتوجه به محدود بودن ظرفیت بکارگیری خادمین رسانه ای اربعین حسینی اولویت با دانشجویانی است که در رشته های موردنیاز ازجمله:تدوین،خبرنگاری،عکاسی،طراحی، تصویربرداری،نویسندگی،گویندگی و.....تخصص داشته باشند.

ازاین رو برادران جهت ثبت نام عبارت «خادم الحسین» وخواهران عبارت «خادم الزینب» را به سامانه 10001412 ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار