رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان:

نیروهای مسلح در زمینه تامین امنیت و حفظ اقتدار نظام نقش اساسی دارند

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای مسلح در هر کشوری از جایگاه والایی برخوردار هستند و در زمینه تامین امنیت و حفظ اقتدار نظام نقش اساسی دارند.
کد خبر: ۳۱۲۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵ - 03October 2018

نیروهای مسلح در زمینه تامین امنیت و حفظ اقتدار نظام نقش اساسی داردبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در مراسم تکریم و معارفه دادستان نظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در این شرایط نیازمند روحیه فداکاری ایثار و مقاومت هستیم که باید درس لازم را از ماه محرم بگیریم.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان افزود: همه می دانیم که نیروهای مسلح در هر کشوری از جایگاه والایی برخوردار است و در زمینه تامین امنیت و حفظ اقتدار نظام نقش اصلی را دارد، اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون اقتدار نیروهای مسلح است.

وی ادامه داد: اگر نبود این بازدارندگی، اقتدار و قدرت نیروهای مسلح، دشمن به راحتی به اهداف خود می رسید و جمهوری اسلامی را نشانه می گرفت.

حمیدی بیان کرد: دشمنان از مردم ما هراس دارند از رهبری حکیمانه نظام هراس دارند اما قدرت بازدارندگی نظام برای کشور ما ارزشمند است و باید این برگ برنده را همچنان حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه باید نیروی مسلح مقتدری در کشور حضور داشته باشد تا بازدارنده باشد گفت: در واقع هر کشوری باید تدارک لازم را برای دفاع از کشور خود داشته باشد، در این میان حفاظت و صیانت از نیروهای مسلح امری بسیار مهم است و همه باید کمک کنند تا نیروها از هر آسیب و گزندی در امان بمانند.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان اضافه کرد: صیانت یعنی پیشگیری کردن که وظیفه اصلی سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز پیشگیری از وقوع جرم است و این نتیجه حاصل نمیشود جز هماهنگی تنگاتنگ این سازمان با فرماندهان و نیروهای مربوطه که تا کنون بسیار خوب بوده و نتایج ارزشمندی به دنبال داشته است.

نیروهای مسلح بر اساس ارزش‌ها و معیارهای اسلامی تربیت شده‌اند

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم اظهار داشت: امروز سلامت و اقتدار نیروهای مسلح است به این است که فرماندهان و مسؤولان در همه سطح نسبت به وظایف و ماموریت های خود آشنا هستند.

سردار امان‌الله گشتاسبی افزود: اگر نظام ما برخلاف همه فشارها با قدرت در صحنه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی حرف برای گفتن دارد به این دلیل است که نیروی مسلح خوب و مکتبی دارد که بر اساس ارزش ها و معیارهای اسلامی تربیت شده‌اند و میتواند سیر پیشرفت و تعالی را به دست آورد و از نظام اسلامی دفاع کند.

وی گفت: امروز وجود سازمان قضایی نیروهای مسلح بهترین تدبیر و بازوی پرتوان و قوی برای نظام است که باید به همکاران سازمان قضایی نیروهای مسلح استان دست مریزاد گفته و از تلاش های آنها قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها