فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

دشمنان مأیوس و ناامید باشند/ منسجم و قوی‌تر در مقابل دشمن می‌ایستیم

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: پیام رزمایش اقتدار عاشورایی «سپاهیان حضرت محمدرسول الله 2» به دشمن این است که مأیوس و ناامید باشید که هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید و ما آماده و پای در رکاب ولایت فقیه و حامی مظلومان و انقلابیون هستیم.
کد خبر: ۳۱۲۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ - 04October 2018

فوری/دشمنان مأیوس و ناامید باشند/ منسجم و قوی تر در مقابل دشمن می ایستیمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، سردار «علی قاسمی» فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز در رزمایش اقتدار عاشورایی «سپاهیان حضرت محمدرسول الله 2» اظهار داشت: پرچم هیهات منا الذله در ایران اسلامی به اهتزاز در آمده و ما برای لبیک گفتن به فرمایشات رهبری در این رزمایش بزرگ شرکت کردیم.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی مانند جنگ احزاب در صدر اسلام نقشه می‌کشند و توطئه دارند که جامعه اسلامی را ازبین ببرند، افزود: ملت ایران پای خون شهدا محکم ایستاده و هیچ وحشتی از جنگ رسانه‌ای و حرکات دشمنان ندارد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه پیام این اجتماع بسیجیان پیام به مردم استان و کشور این است که بگویند ما آماده ایم و تا آخر ایستاده و بسیجی و عاشورایی می‌مانیم، عنوان کرد: ایجاد آرامش و امنیت پایدار در سایه توانمندی و اقتدار گردان‌های بسیج، دیگر پیام این رزمایش است.

قاسمی اضافه کرد: پیام رزمایش به دشمن این است که مأیوس و ناامید باشید که هیچ غلطی نمی توانید بکنید و ما آماده و پای در رکاب ولایت فقیه و حامی مظلومان و انقلابیون هستیم.

وی متذکر شد: دشمن بداند ملت همیشه در صحنه ما همان‌طور که تاکنون تمام ‌توطئه های دشمنان شکست خورده را نقش برآب کردند، پای کشور هستند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز دشمن دچار پوکی استخوان شده و نقشه‌ها یکی پس از دیگری نقش برآب می شود ما منسجم و قوی‌تر در مقابل دشمن می ایستیم و مسیر دشمنان را با حضور خودمان سد می‌کنیم.

این مسئول عنوان کرد: به علت کمبود حمل و نقل از بیش از ۱۵۰ گردان بسیج ما تنها دو سوم گردان‌های بیت‌المقدس را از شهرستان ها را آوردیم و بیشتر گردان‌های نیامدند.

قاسمی خاطرنشان کرد: این انسجام ما دشمن را از حرکت شوم خود باز می‌دارد و ما اعلام می‌کنیم بر خط رهبر و امام از ارزش‌های انقلاب حفاظت می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار