سردار مهری:

از ظرفیت ورزشکاران و هنرمندان برای ارتقای فرهنگ رانندگی استفاده می‌کنیم

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: از ظرفیت ورزشکاران و هنرمندان که طرفداران بیشماری را در میان مردم دارند، برای ارتقای فرهنگ رانندگی و کاهش سوانح استفاده می‌کنیم.
کد خبر: ۳۱۲۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸ - 04October 2018

از ظرفیت ورزشکاران و هنرمندان برای ارتقا فرهنگ رانندگی استفاده می‌کنیمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «تقی مهری» رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی صبح امروز پنجشنبه در همایش قربانیان حوادث رانندگی که در سالن غدیر ناجا برگزار شد، با اشاره به اهداف برگزاری این همایش اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش استفاده از ظرفیت های مختلف جهت کاهش سوانح رانندگی و تلفات در سطح کشور است.

وی ادامه داد: همه در اینجا گرد هم آمده ایم تا به یاد قربانیان حوادث رانندگی نسبت به پیشگیری از وقوع حوادث و سوانح رانندگی اقدام کنیم و به ارتقای فرهنگ ترافیک در سطح جامعه کمک کنیم و تا منشا این معضل اجتماعی را کمتر کنیم.

سردار مهری گفت: شعار امسال هفته نیروی انتظامی «پلیس مقتدر جامعه امن» است و تلاش ما بر اینست تا بتوانیم در ناجا خدمتگذار خوبی برای مردم عزیز باشیم.

وی با بیان اینکه طبق آمار پزشکی قانونی در ماه اول و دوم تابستان امسال شاهد کاهش تلفات سوانح رانندگی بوده ایم افزود: این نشان از توجه بیشتر رانندگان ما به قوانین نسبت به سالهای گذشته بوده است که متاثر از اجرای طرح تابستانه ترافیکی می باشد که با هماهنگی همه دستگاهها و مسئولان انجام شده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با تاکید بر اینکه هر کسی که باعث نجات فردی از مرگ شود گویی که همه جامعه را از مرگ نجات داده است، افزود: جامعه ورزشکار و هنرمندان ما که در میان مردم از طرفداران بیشماری برخوردارند در این رابطه می توانند کمک شایانی را انجام دهند و با ارتقای فرهنگ رانندگی سبب کاهش تلفات شوند.

وی با اعلام این خبر که حدود هشت درصد از تلفات سوانح رانندگی کودکان بیگناه مان را دربرمی گیرد افزود: همه این فعالیت ها در جهت کاهش سوانح و تلفات است و شعار امسال ما در راهنمایی و رانندگی اینست که «برای رعایت حال کودکان و حمایت از کودکانمان با احتیاط می رانم»

انتهای پیام/۲۲۱

نظر شما
پربیننده ها