مسکو: «اس۳۰۰» شرایط میدانی در سوریه را تغییر می‌دهد

معاون وزیر خارجه روسیه با تأکید بر اقدامات آتی پیرامون تقویت دفاع هوایی سوریه تصریح کرد: «اس ۳۰۰» شرایط میدانی در سوریه را تغییر می‌دهد.
کد خبر: ۳۱۲۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ - 04October 2018

مسکو: «اس۳۰۰» شرایط میدانی در سوریه را تغییر می‌دهدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، «سرگئی ورشینین» (Sergei Vershinin) معاون وزیر خارجه روسیه امروز پنجشنبه در سخنانی به خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد: سیستم‌های «اس ۳۰۰» ارائه شده از سوی روسیه به سوریه به لحاظ کمی سطح جدیدی از دفاع هوایی را در اختیار دمشق قرار خواهد داد.

معاون وزیر خارجه روسیه در این باره گفت: مسکو بر آن است تا متعاقب تحویل سامانه‌های «اس ۳۰۰» به سوریه، اقدامات دیگری را نیز به منظور تقویت توان دفاعی سوریه به انجام برساند.

وی در ادامه افزود: سامانه اس ۳۰۰ در سوریه نصب و راه اندازی شده است و بر سیستم دفاعی سوریه نیز تأکید دارند. گام‌هایی که در ادامه باید انجام شوند، بر اساس اعلام پیشین سرگئی شویگو وزیر دفاع به انجام می‌رسد.

«سرگئی وِرشینین» تصریح کرد: این موضوع شرایط میدانی (در سوریه را) تغییر می‌دهد.

این در حالی است که به دنبال انهدام هواپیمای روسیه در سوریه توسط رژیم صهیویستی، مسکو هفته گذشته از ارسال سامانه پدافند موشکی اس ۳۰۰ به سوریه خبر داد و ۲ روز پیش نیز سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که فرایند انتقال سامانه دفاع هوایی اس ۳۰۰ به سوریه به اتمام رسید.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار