رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی:

بسیجیان و رزمندگان با هیچ رودربایستی در مقابل دشمنان می‌ایستند

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: دشمنان ایران بدانند که انقلاب اسلامی، بسیجیان و رزمندگان با هیچ دشمنی رودربایستی ندارند و اجازه نخواهند داد امنیت کشور به خطر بیافتد.
کد خبر: ۳۱۲۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲ - 04October 2018

بسیجیان و رزمندگان با هیچ رودربایستی درمقابل دشمنان امنیت کشور می ایستند.به گزارش دفاع پرس از شیراز، سردار «احمد وحیدی» رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در اجتماع بزرگ بسیجیان شیراز که صبح امروز در پادگان امام حسین (ع) شیراز برگزار شد، اظهار داشت: سپاه چند روز گذشته با پرتاب موشک به سمت مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز بدون ترس و واهمه، با قدرت و با تکیه بر توانمندی‌هایی که ساخته دست جمهوری اسلامی ایران بود ضربت بزرگی به دشمنان وارد کرد.

وی عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که انقلاب اسلامی، بسیجیان و رزمندگان با هیچ دشمنی رودربایستی ندارند و اجازه نخواهند داد امنیت کشور به خطر بیافتد و حتی اگر دشمنان در آمریکا هم لانه کرده باشند تا آنجا آنها را تعقیب می‌کنند و این عظمت و بزرگی جمهوری اسلامی ایران را کسی نمی‌تواند انکار کند.

سردار وحیدی خطاب به بسیجیان گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران دچار آشفتگی شده‌اند زیرا می‌دانند و احساس می‌کنند که شما در صحنه هستید و بدانند که تا زمانی که بسیج در صحنه است راه به جایی نخواهند برد.

این مسئول خاطرنشان کرد: دشمن توطئه اساسی علیه ایران دارد اما تجربه نشان داده که هر کدام از این توطئه‌ها جمهوری اسلامی را قدرتمند‌تر کرده است  و حرکت‌های آنها نتیجه‌ای جز اقتدار و بلند شدن صدای جمهوری اسلامی ایران در جهان نداشته است.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه دستاوردهای 40 ساله این انقلاب مایه افتخار است و کشور در این 40 سال در سایه جمهوری اسلامی از لحاظ مادی و معنوی آنچنان رشد کرده که قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست، افزود: دشمن در تلاش است که القا کند که جمهوری اسلامی در کار خود موفق نبوده اما اینطور نیست و جمهوری اسلامی 100 درصد موفق بوده و اگر هم اشکالی وجود دارد مربوط به کارگزاران و بنده و امثال بنده است وگرنه انقلاب و جمهوری اسلامی کار خود را کرده است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان در تلاش هستند که دستاوردهای انقلاب نادیده گرفته شود در حالی که اگر به آمارها قبل و بعد از انقلاب مراجعه کنیم می‌بینیم که آمارها خیره کننده است، گفت: امروز طول امید به زندگی در کشور به 78 سال رسیده در صورتی که قبل از انقلاب 54 سال بود، امروز ایران در تعداد مهندسان یکی از کشورهای برجسته جهان است، نرخ رشد علمی کشور خیره‌کننده است در حالی که در قبل از انقلاب کشور ما از نظر نظام آموزشی و صنعت 100 درصد وابسته بود.

سردار وحیدی بیان داشت: امروز مردم با یک سلسله مشکلات اقتصادی روبه‌رو هستند اما عزیزان مقایسه کنید که قبل از انقلاب 70 درصد جمعیت کشور در روستاها و 30 درصد شهرنشین بودند و روستاهای کشور در قبل از انقلاب از همه امکانات مثل برق، آب، گاز، تلفن، جاده و غیره محروم بودند اما امروز 70 درصد جمعیت کشور شهرنشین و 30 درصد روستایی هستند و در این 40 سال جاده‌‌هایی که ساخته شده با طول جاده‌هایی که در اروپا ساخته شده برابر می‌کند و از لحاظ آموزشی، بهداشتی، خدماتی و غیره روستاهای ما پیشرفت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: آنها تلاش دارند که به مردم و جهانیان القا کنند که جمهوری اسلامی کاری نکرده است بنابراین یکی از وظیفه بسیجیان کارهای فرهنگی و بیان دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند که در کشور اختلال اقتصادی ایجاد کنند، گفت: ما نمی‌گوییم داخل کشور مشکل اقتصادی وجود ندارد و دولتمردان وظیفه دارند که این مشکلات را برطرف کنند اما بخش قابل توجهی از این مشکلات حاصل توطئه دشمنان است و در بازار ارز این مسئله کاملا روشن شد.

این مسئول افزود: اینها همانطور که در ونزئولا تلاش کردند که ارزش پول ملی آن کشور را پایین بیاورند و به اقتصاد آنها ضربه بزنند برای ایران هم همین خواب‌ها را دیده‌‌اند اما اقتصاد ایران، اقتصاد قوی است و کشور ایران در خیلی از کالاها کشاورزی و غیره خودکفا است اگر از همین الان درست عمل کنیم مشکلی پیش نخواهد آمد.

سردار وحیدی با بیان اینکه دشمنان ما را می‌ترسانند که اجازه نمی‌دهند نفت را صادر کنیم اولا همچنین خبری نخواهد شد مگر آنها از جان خود سیر شده باشند که نگذارند ایران نفت خود را صادر کند، گفت: دوماً کمتر از یک چهارم بودجه کشور به نفت وابسته است و این بخش از بودجه به راحتی قابل جبران است و امروز ما قادر هستیم با کمی تلاش بودجه بدون نفت ببندیم.

وی با بیان اینکه امروز هزار گردان بیت‌المقدس که بخشی از توان نظامی ایران است در قالب این رزمایش به میدان آمده است کدام کشور دنیا چنین توان نظامی دارد؟، اظهار داشت: این توان قدرتمند نظامی جمهوری اسلامی دشمن را به شدت هراسناک می‌کند.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه امروز دشمن در همه زمینه‌ها از ایران دارد شکست می‌خورد به طور مثال در عراق تمام تلاش خود را کردند و چه پول‌هایی خرج کردند که کسی بر سر کار بیاید که وابسته به آنها باشد اما آن چیزی که آنها می‌خواستند نشد، افزود: در همین چند روز گذشته رای دیوان لاهه که در اختیار آنها است به نفع ایران صادر شد و در شورای امنیت آنها می‌خواستند ایران را محکوم کنند اما برعکس شد و همه اینها نشان از قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

وی متذکر شد: امروز هر کسی در دنیا می‌خواهد در مقابل ظلم ایستادگی کند به مقام معظم رهبری نگاه می‌کند و از ایشان الگو می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها