رضایی:

مقاومت تنها راه شکست دشمن در جنگ اقتصادی است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در شرایط جنگ اقتصادی ایستادگی در کنار تقویت روحیه امید، ایثار و جهاد در بین آحاد جامعه تنها راه شکست دشمن است.
کد خبر: ۳۱۲۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ - 04October 2018

اعتماد مردم در جنگ تحمیلی از عوامل عقب راندن دشمن/ مقاومت تنها راه شکست دشمن در جنگ اقتصادی استبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، سردار سرلشکر پاسدار «محسن رضایی» دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در رزمایش ۲۰ هزار نفری اقتدار عاشورایی بسیجیان «سپاه محمد رسول الله(ص)2» در ورزشگاه شهید «بهشتی» بوشهر اظهار داشت: دشمن با ایجاد جنگ اقتصادی علیه جمهوری اسلامی تلاش می کند از پیشرفت ایران در بخش های مختلف اقتصادی جلوگیری کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مهمترین نکته در این شرایط سخت، ایستادگی، صبر و توجه به توانمندی های داخلی، شایسته سالاری، تجدید نظر در سیستم تصمیم گیری، مدیریت و تقویت روابط انسانی است.

رضایی افزود: با توانمند سازی، ایستادگی و مقاومت می توان بزرگترین اقتصاد منطقه را ساخت و یک بار دیگر با همت، عزم و اراده آهنین مردم و مسئولین این سرزمین، هیمنه آمریکا را در این بخش شکسته و به قله اقتصاد منطقه رسید.

وی تأکید کرد: با صبر در مقابل مشکلات و توجه به توانمندی های داخلی خود می توان «ریال» ایران که همه تصور می کنند در حال سقوط است را به قوی‌ترین پول منطقه تبدیل کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: با همت مردم، مسئولین، دانشگاهیان، طلبه ها و دولتمردان در زیر سایه رهبر معظم انقلاب می توان یک نهضت و جوشش دیگری در بخش اقتصاد ایجاد کرد.

رضایی با بیان این که امروز ایران برای گذر از مشکلات نیازمند تحول عظیم اقتصادی است اظهار داشت: با توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در هر استان که هر یک به اندازه یک کشور قابلیت دارند و همراهی مردم و مسئولین، بزرگترین اقتصاد منطقه را رقم زد.

وی با تاکید بر شایسته سالاری و نگاه نو نسبت به نظام مدیریتی گفت: در جنگ اگر به مردم اعتماد نمی کردیم نمی توانستیم دشمن را به عقب برانیم و امروز در جنگ اقتصادی باید با توانمند کردن مردم تحریم ها را پشت سر گذاشت.

رضایی افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی که ائتلافی با محوریت آمریکا، عربستان و با عضویت ثابت رژیم صهیونیستی با هدف به نتیجه نرسیدن انقلاب تشکیل شده بود، اما برخلاف میل آنان با اقتدار حکومت جمهوری اسلامی تشکیل شد.

این مسئول ضمن اشاره به اینکه پس از آن این ائتلاف با استفاده از توطئه‌های مختلف از جمله ترور، تهدید، تحریم و جنگ همواره به دنبال سقوط و ضربه زدن به انقلاب اسلامی بود اظهار داشت: شاخه های این انقلاب با اقتدار به همه دنیا صادر شد.

این مسئول متذکر شد: از 10 سال گذشته تاکنون این ائتلاف همواره در تلاش است که ایران را با کارشکنی های خود در بخش اقتصادی با مشکل روبرو کند و امروز کشور در اوج این درگیری و جنگ اقتصادی قرار دارد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار