استاندار سمنان:

بسیجیان به‌ عنوان وارثان و تربیت‌ شدگان مکتب امام حسین (ع) هستند

استاندار سمنان از بسیجیان به‌ عنوان وارثان و تربیت‌شدگان مکتب امام حسین (ع) یاد کرد.
کد خبر: ۳۱۲۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲ - 04October 2018

بسیجیان به‌عنوان وارثان و تربیت‌شدگان مکتب امام حسین (ع) هستندبه گزارش دفاع پرس از سمنان، «سیدشهاب‌الدین چاوشی» استاندار سمنان در اجتماع پایانی رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج که امروز در استان برگزار شد، اظهار داشت: امروز بسیجیان سمنان در کانون مسئولیت خویش همگام با بسیجیان سراسر کشور گرد آمدند تا در محضر فرماندهی کل قوا، بیعت خود را با سیدالشهدا (ع) و مکتب عاشورا تجدید کنند.

استاندار سمنان از بسیجیان به‌ عنوان وارثان و تربیت‌شدگان مکتب امام حسین (ع) یاد کرد و افزود: استکبار جهانی بداند تا وقتی بسیجی در این کشور زنده است، مقاومت خط اصلی مبارزه با نظام سلطه‌گر جهانی خواهد بود واستکبار جهانی از ضربه زدن به کشور مأیوس خواهد شد.

چاوشی با بیان اینکه اینجا سمنان و دارالمرحمه جمهوری اسلامی ایران است که افتخار میزبانی زائران علی ابن موسی‌الرضا (ع) را بر عهده دارد، افزود: امروز بسیجیان این استان گرد هم آمدند تا اعلام کنند که اگر آمریکای جهان‌خوار برابر دین و ملت ما ایستاد، به تأسی از امام و رهبری معزز خویش مقابل همه مستکبران خواهیم ایستاد.

وی یادآور شد: به‌عنوان استاندار سمنان و مسئول امنیت مردم این استان، از تلاش‌ها، آمادگی و رزمایش خوب بسیجیان طی 40 روز گذشته قدردانی می‌کنم.

استاندار سمنان، ایمان و مقاومت را رمز پیروزی هر ملتی دانست و بیان داشت: امروز استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا چون مار زخم‌خورده در خود می‌پیچد و رئیس‌ جمهوری که ملت کشور خود را فدای زورگویی‌های خودسرانه‌اش کرده است، به برکت ایمان و مقاومت ملت غیور ما، بیش از همیشه تنهاست.

چاوشی اضافه کرد: امروز جدایی خط‌مشی اروپاییان و بسیاری از ملت‌ها از زورگویی آمریکا خط روشنی از پیروزی دیپلماسی و مقاومت توأمان ملت ماست.

وی بیان داشت: محکومیت آمریکا نزد محافل بین‌المللی از سوی دادگاه بین‌المللی لاهه، طبل رسوایی آنها را در منطقه و جهان به صدا درآورده است.

استاندار سمنان افزود: ایران در سایه پیروی از مکتب اباعبدالله الحسین (ع) راه آزادگی را به نیکی آموخته است و کسانی که ملت ایران را از تحریم می‌ترسانند، بدانند که روزی این ملت را خدا می‌دهد؛ نه آمریکا!.

چاوشی ادامه داد: شعار مردم ما «هیهات من‌ الذله» است و امروز بسیجیان، نظامیان، سپاهیان، ارتشیان، نیروی انتظامی و اقشار ملت برابر زورگویی‌های غربی‌ها همچنان ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی سیاست بازدارنده خود را به رخ جهانیان کشانده است، عنوان کرد: ایران اسلامی در طول تاریخ انقلاب در هیچ صحنه‌ای به حقوق کشورها تجاوز نکرده؛ اما برابر هر هجمه کج‌اندیشانه‌ای ایستاده است.

استاندار سمنان بیان داشت: همه بدانند فرزندان عاشورایی تحت هر شرایطی از کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهند کرد.

چاوشی گفت: ملت ایران امروز پیشتاز، پیشگام و پرچم‌دار تمام مظلومان خواهند بود و از حقوق همه دفاع خواهند کرد؛ نه به کشوری زور می‌گویند و نه زیر بار زور خواهند رفت.

وی یادآور شد: افتخار می‌کنیم که امروز در خدمت ملتی هستیم که ایثارگری در هشت سال دفاع مقدس را در کارنامه خود دارد و دشمنان با آن همه تجهیزات و حمایتشان از رژیم بعثی باز هم شکست خوردند و ایران با شرایط سختش، مقام و سرفراز باقی‌ ماند.

استاندار سمنان یادآور شد: اکنون نباید بگذاریم کسانی که در نبرد تن به تن باخته‌اند، از راه‌های دیگر به کشور نفوذ و با علم کردن جنگ اقتصادی، ملت را مأیوس و در کشور تفرقه ایجاد کنند.

چاوشی خاطرنشان کرد: ایرانی مستقل است. امروز تنها کشوری است که تحت نفوذ هیچ قدرتی نیست و برابر هیچ قدرتی سر خم نخواهد کرد، ایران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها