فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

خدمت رسانی به 350 هزار نفر در رزمایش اقتدار عاشورایی

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: در مرحله دوم رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص) ۵ هزار نفر نیروی جهادگر در استان به ۳۵۰ هزار نفر خدمات‌رسانی کردند.
کد خبر: ۳۱۲۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱ - 04October 2018

در رزمایش اقتدار عاشورایی در همدان به 350 هزار نفر خدمت رسانی شدبه گزارش دفاع پرس از همدان، سردار «مظاهر مجیدی» در رزمایش محمد رسول الله (ص) ۲ که با حضور بسیجیان، اعضای گردان‌ها و مسئولین استانی در استادیوم قدس همدان برگزار شد، اظهار داشت: شما بسیجیان یک بار دیگر خاطرات شهدا را زنده و عملیات‌های دوران دفاع مقدس را یادآوری کردید.

وی با اشاره به اجتماع بزرگ بسیجیان استان همدان در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله (ص)2 گفت: این رزمایش بزرگ برگرفته از رزمایش محمد رسول الله (ص) در دوران دفاع مقدس و در سه مرحله با حضور باشکوه بسیجیان اجرایی شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع)استان همدان ادامه داد: مرحله اول رزمایش ۱۷ شهریور ماه به صورت شهرستانی با حضور گردان بیت المقدس و ۱۱ گردان امام علی(ع)، امام حسین(ع) و گردان کوثر برگزار شد.

مجیدی یادآور شد: مرحله دوم اعزام ۵ هزار نفر نیروی جهادگر در استان بود که پیش‌بینی کرده بودیم برای ۵۰ هزار نفر خدمات‌رسانی انجام دهیم که به لطف خداوند برای ۳۵۰ هزار نفر خدمات‌رسانی انجام شد.

وی اظهار کرد: امروز آخرین مرحله رزمایش با حضور ۷۰۰ هزار نفر در حضور رهبری و در شهرستان‌ها و استان‌ها و با حضور ۲۰ هزار نفر از بسیجیان در قالب گردان‌های بیت المقدس، امام حسین (ع)، امام علی (ع) و گردان کوثر در همدان برگزار شد، که این حضور برای دشمن موجب یأس و ناامیدی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار