مسئول جامعه بسیج زنان سپاه روح الله استان مرکزی:

تربیت کودک انقلابی مهم ترین رسالت مادران جامعه اسلامی است

مسئول جامعه بسیج زنان سپاه روح الله استان مرکزی گفت: به منظور پرورش جوان مومن و انقلابی نیاز است که مادران جامعه اسلامی نسبت به تربیت کودک صالح و انقلابی هوشیار باشند.
کد خبر: ۳۱۲۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲ - 04October 2018

زهرا هرم آبادی در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس در استان مرکزی، با اشاره به مهم ترین دغدغه در حوزه تربیت کودکان اظهار داشت: امروز مهم ترین وظیفه مادران جامعه  تربیت کودکان صالح و انقلابی است از این رو ضروری است که به مسائل تربیتی فرزند خود با همین دغدغه بنگرند.

وی افزود: توجه به این دغدغه مهم در حوزه کودکان ما را بر آن داشت که امسال در غرفه مربوط به هفته دفاع مقدس نیز با همین دیدگاه به فعالیت پرداخته و محوریت مطالب را در حوزه تربیت فرزند مومن و انقلابی استوار کنیم.

مسئول جامعه بسیج زنان سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: بی شک مقدمه پرورش نسل جوان مومن و انقلابی تربیت کودکی سالم و صالح است.

هرم آبادی با اشاره به اطلاع رسانی و آگاهی به خانواده ها در خصوص مسائل تربیتی کودکان گفت: به منظور دستیابی به این اهداف نیاز است که خانواده ها نسبت به مسائل تربیتی کودکان خود آگاهی پیدا کرده و بدانند که کدام گروه از اسباب بازی ها و انیمیشن ها برای فرزندشان صحیح و کدام گروه می تواند خطرات فرهنگی و ضد تربیتی بسیاری را به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: یکی از برنامه هایی که بسیج جامعه زنان با همکاری موسسه زندگی مطهر در طول ایام هفته دفاع مقدس برای خانواده های استان مرکزی انجام داد این بود که با همکاری مشاوران تربیتی و مربیان به معرفی اسباب بازی ها و انیمیشن های مخرب پرداخت و خانواده ها را از خطرات استفاده از آنها آشنا کرد.

مسئول جامعه بسیج زنان سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: متاسفانه یکی از موضوعاتی که در این حوزه وجود دارد این است که در حال حاضر جای گزین مناسب و جذابی برای این اسباب بازی ها در کشور وجود دارد و این موضوع دغدغه ای مهم برای مسئولان این حوزه است.

هرم آبادی با تاکید بر احیای بازی های بومی و مبنتی بر فرهنگ اسلامی گفت: نیاز است که در شرایط امروز جامعه و در این جنگ فرهنگی به دنبال احیای بازی های بومی و مبتنی بر فرهنگ اسلامی باشیم و کودکان خود را از پای رایانه ها به بازی های گروهی و سالم بکشانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار