فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق:

بسیجیان احیاگر دین و انقلاب اسلامی هستند

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق گفت: بسیجیان ولایتمداران با ایمانی هستند که دین را احیا کرده‌اند و پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۳۱۲۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹ - 04October 2018
بسیجیان احیاگر دین و انقلاب اسلامی هستندبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در مراسم اجتماع ۲۵ هزار نفری بسیجیان  در زاهدان، اظهار داشت: بسیجیان از ابتدای انقلاب تاکنون همیشه همراه نظام بوده اند و با حضور در کنار تمامی رزمندگان و مدافعان انقلاب همیشه کلمه لا اله  الا الله را بر زبان جاری کرده اند.
 
وی با اشاره به این مطلب که بسیجیان غیور با حضور پرشور خود در تمام عرصه ها و میدانها در مبارزه با دشمن پیروز میدان بوده و خواهند بود افزود: این حضور نا امیدی را در دل دشمنان و بدخواهان ایجاد کرده است.
 
سردار مارانی با اشاره به این مطلب که بسیجیان  امروز آماده اند تا همراه با همه رزمندگان و بسیجیان کل کشور با شهدا و امام شهدا و ولی امر خود عهد مجدد ببندند که چون گذشته همراه انقلاب باشند تصریح کرد: بسیجیان پیرو مکتبی هستند که توسط امام راحل بنیانگذاری شده است.
 
وی افزود: تحریم‌های اقتصادی و فشار‌های معیشتی علیه ایران اسلامی حربه دشمن است که در این صحنه نیز مردم قطعا پیروز خواهند شد و دشمن به اهداف خود نخواهد رسید.
 
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور با تاکید بر این نکته که بسیج در طول انقلاب نقش تعیین کننده ای داشته که احیاء دین و انقلاب یکی از نقشهای ماندگار این نهاد است، بیان کرد: اگر امروز انقلاب ما در جهان می درخشد و ام القرای اسلام در جهان هستند.
 
این مسئول تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی تا کنون در تمامی صحنه‌های نظامی با شکست مواجه شداند بر همین اساس سعی دارند تا با ورود در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی به اهداف شوم خود نائل شوند که این آرزو را با خود به گور خواهد برد، زیرا حضور بسیجیان مانع رسیدن دشمنان به اهداف شوم شان است.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور با بیان اینکه بسیج زیر پرچم انقلاب ایستاده و از اسلام دفاع می‌کند، تصریح کرد: شکست امروز دشمن ناشی از قدرت و تعصب بسیجیان است، زیرا مردان و زنان بسیجی همواره در کنار انقلاب هستند.

وی ادامه داد: امروز بسیج به عنوان نیروی ذخیره انقلاب در ایران و در تمام بلاد اسلامی در کنار‌محور مقاومت ایستاده است.

سردار مارانی بیان کرد: امروز جهانیان شاهد اقتدار بسیج هستند که این اقتدار دل دوستان را شاد و ترس در دل دشمنان انقلاب اسلامی و جریان مقاومت ایجاد کرده است.

وی تاکید کرد: بسیجیان باید تلاش کنند در زیر پرچم انقلاب و در کنار ولایت ثابت قدم بایستند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار