فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

اجرای ۱۶۵۰ عنوان برنامه در هفته نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در هفته نیروی انتظامی امسال یک هزار و ۶۵۰ عنوان برنامه در استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۳۱۲۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰ - 04October 2018

اجرای ۱۶۵۰ عنوان برنامه در هفته نیروی انتظامی در سیستان وبلوچستانبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هفته ناجا با شعار «جامعه ایمانی، رافت و مهربانی» همزمان با سراسر کشور از فردا در استان آغاز می شود.

وی دیدار با علما، معتمدان و سران طوایف را یکی از مهمترین برنامه های این هفته عنوان کرد و افزود: یکی از ویژگی های مثبت پلیس استان سیستان و بلوچستان داشتن ارتباط قوی و موثر با سران طوایف و معتمدان است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان حضور نمایندگان مجلس در برنامه های نیروی انتظامی، افزایش ساعت کار و خدمت مضاعف به مردم، دیدار با علما، عطر افشانی مزار شهدا و تجلیل از خانواده شهدا را از جمله دیگر برنامه های اجرایی در هفته نیروی انتظامی عنوان کرد.

وی در ادامه به کشف ۷۲ تن مواد مخدر در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری توسط پلیس در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و تصریح کرد: قاچاق مواد مخدر معضلی جهانی است و پلیس استان نیز در این زمینه برنامه ریزی های دقیقی انجام داده تا بتوانیم بر این معضل کنترل دقیقی داشته باشیم.

سردار قنبری با اشاره به رشد ۵۸ درصدی کشفیات مواد مخدر طی این مدت در استان سیستان و بلوچستان گفت: در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری بیش از ۶ و نیم میلیون لیتر سوخت قاچاق نیز در این استان کشف شده است.

وی با اشاره به کاهش ۴۱ درصدی جرائم خشن طی این مدت در استان سیستان و بلوچستان افزود: اطلس جغرافیایی جرائم خشن در استان ترسیم شده است و کارشناسان به بررسی وضعیت موجود پرداخته و برایش برنامه ویژه ای داریم.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: کشف ۹۰ درصدی جرائم اتفاق افتاده، کاهش ۲۵ درصدی کیف قاپی، افزایش ۵۲ درصدی جمع آوری معتادان و تحویل آنها به کمپ های ترک اعتیاد و دستگیری ۵ سر شبکه مواد مخدر از دیگر دستاوردهای پلیس استان در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری بوده است.

وی تصریح کرد: در حوزه نظارت بر اماکن عمومی هم طی این مدت ۵۷ طرح اجرا شده و ۲۳ هزار مورد بازرسی نیز توسط صورت گرفته است که از این تعداد ۱۱۹۵۵ مورد از صنوف مختلف شناخته شده و تذکر دریافت کرده اند و ۱۷۲۸ مورد هم پلمپ شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار