نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

امروز بسیجی، تفکری صادراتی شده است

حجت الاسلام والمسلمین «ابوالقاسم یعقوبی» در رزمایش 20 هزارنفری بسیجیان خراسان شمالی، بسیجی را یک تفکر صادراتی خواند و گفت: بسیج عراقی با الگو گرفتن از بسیج ایرانی توانست داعش را نابود کند.
کد خبر: ۳۱۲۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷ - 04October 2018

امروز بسیجی، تفکری صادراتی شده استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین «ابوالقاسم یعقوبی» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در رزمایش 20 هزارنفری بسیجیان خراسان شمالی اظهار داشت: ملت ما آب خروشان رودخانه حق است و باطل کف روی آب است؛ کف ماندنی نیست و از بین می رود ولی آب رودخانه حیات دارد و حیات آفرین است.

وی با اشاره به آیات قرآن بیان کرد: در قرآن 2 واژه مکر دشمنان و نصر خداوند رحمان را داریم؛ دشمنان با مکر و حیله تلاش می کنند تا جبهه حق را از حرکت بازدارند تا به مقصد نرسد اما برنامه های نصر خداوند در برابر مکر دشمنان دقیق تر است.

یعقوبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی 2 لطف خداوند یکی لطف پنهانی و دیگری لطف جلی را دیده است گفت: امام خمینی (ره) بعد از دست دادن فرزندش فرمودند مرگ حاج آقا مصطفی لطف خفی الهی بود چون خون فرزندم ملت ایران را به جوش خواهد آورد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری فرمودند بسیج لطف آشکار و جلی خداوند است، بسیجیان مدافع دستاوردهای انقلاب هستند و بسیجی یک تفکر صادراتی است زیرا بسیج عراقی با الگو گرفتن از بسیج ایرانی توانست داعش را نابود کند.

«محمدرضا خباز» استاندار خراسان شمالی مردم ایران را علت ایجاد انقلاب به رهبری امام خمینی (ره) دانست و افزود: امروز نیز مردم ایران و بسیجیان در رکاب مقام معظم رهبری و با اشارات ایشان در سراسر کشور به صحنه آمدند.

وی تصریح کرد: این حضور یکپارچه و حرکت انقلابی مردم آن هم در این برهه از زمان خار چشم دشمنان مملکت، انسجام بیشتر مردم و بیمه شدن نطام جمهوری اسلامی ایران شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها