آیت‌الله سعیدی در جمع بسیجیان قم:

ایران اسلامی عزتمندانه مذاکره با دشمن را رد می‌کند/ همچون دوران دفاع مقدس در برابر دشمنان ایستاده‌ایم

نماینده ولی فقیه در استان قم گفت: ایران اسلامی می‌تواند همچون دوران دفاع مقدس در برابر استکبار جهانی ایستادگی کند.
کد خبر: ۳۱۲۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰ - 04October 2018

ایران اسلامی عزتمندانه مذاکره با دشمن را رد می‌کند/ همچون دوران دفاع مقدس در برابر دشمنان ایستاده‌ایمبه گزارش دفاع پرس از قم، آیت‌الله «سید محمد سعیدی» پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ ۲۰ هزار نفری بسیجیان استان قم در مرحله دوم رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) که در مصلای قدس برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: اقتدار و عظمت بسیج در این همایش‌ها و رزمایش‌ها به نمایش گذاشته می‌شود و موجب هراس دشمنان می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی طی چهار دهه اخیر توانایی‌های خود را به اثبات رسانده است، اضافه کرد: ایران می‌تواند در برابر استکبار جهانی به ایستادگی خود ادامه دهد همانطور که در دوران دفاع مقدس نیز بدون هیچ وابستگی توانست مقابل قدرت‌های بزرگ دنیا ایستادگی کند.

سعیدی با بیان اینکه سخنان رئیس جمهور ابله آمریکا، ناپخته، سخیف و بدون حساب است، مطرح کرد: جهان نسبت به این موضوع آگاهی دارد به همین علت باید بگوییم که آمریکا خار و ذلیل شده است و مسئولان این کشور آرزوی دیدار و مذاکره با مقامات جمهوری ایران اسلامی را دارند، اما ایران اسلامی مقتدرانه و عزتمند درخواست آمریکایی‌ها را رد می‌کند.

تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) گفت: بسیجیان مظهر اقتدار نظام اسلامی هستند و باید به‌عنوان انقلابی‌ترین نیرو‌های جامعه وحدت را در میان اقشار مختلف مردم تقویت کنند تا نظام اسلامی بتواند به نتایج مورد نظر برسد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن با حملات رسانه‌ای خود به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه در میان مردم است، عنوان کرد: اگر وحدت در میان مردم تقویت شود دشمن با هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند به نظام اسلامی آسیب برساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار