سردار اشتری:

ناجا در عرصه امنیت اخلاقی و اجتماعی تنهاست

فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز 26 دستگاه بر اساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی مسوول امنیت فرهنگی و اجتماعی در جامعه هستند که متاسفانه برخی دستگاه‌ها مسوولیت خود را انجام نمی‌دهند.
کد خبر: ۳۱۲۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸ - 05October 2018

ناجا در عرصه امنیت اخلاقی و اجتماعی تنهاستبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی امروز در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه تهران با انتقاد از برخی نهادها و دستگاه‌ها اظهار داشت: ما در عرصه امنیت اخلاقی، امنیت اجتماعی، امنیت اقتصادی و امنیت فضای مجازی نیاز به همکاری دستگاه‌های مختلف داریم. امروز 26 دستگاه بر اساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی مسوول امنیت فرهنگی و اجتماعی در جامعه هستند که متاسفانه برخی دستگاه‌ها مسوولیت خود را انجام نمی‌دهند و نیروی انتظامی به تنهایی در این صحنه حضور دارد.

سردار اشتری با بیان این نکته که نیروی انتظامی در کنار مردم برای گسترش امنیت تا پای جان ایستاده است، افزود: نیروی انتظامی در سال گذشته اقدامات شایسته ای را در راستای امنیت بیشتر مردم انجام داد؛ آمارها و گزارش‌ها نشان‌دهنده رشد اقدامات ما و کاهش جرایم در برخی حوزه‌ها بود که امیدواریم با همت مضاعف و عزم راسخ به نقطه مطلوب نزدیک شویم و رضایت مردم را به دست آوریم.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی این ظرفیت و توان را دارد که برای امنیت مردم فداکاری کند. نیروی انتظامی امروز حافظ جان، مال و ناموس مردم است و با رشادت‌ها و مجاهدت‌هایی که داشته و شهدایی که تقدیم مردم عزیز کرده، این را به اثبات رسانده است.

فرمانده ناجا در ادامه به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سخنان فرمانده کل قوا در روز گذشته روح جدیدی به مردم و جوانان دمید و همکارانم در نیروی انتظامی بخشی از این جوانان بودند که مورد خطاب رهبری قرار گرفتند.

سردار اشتری تصریح کرد: هفته نیروی انتظامی فرصتی برای ارائه خدمات بیشتر و ارتباط بهتر با مردم و نخبگان است. ارتباط مردم با پلیس امروز بهترین سرمایه نیروی انتظامی است. ارتباط ما با مردم و نخبگان در عملکرد نیروی انتظامی موثر خواهد بود. نظرسنجی‌هایی که مدتی پیش خارج از ناجا انجام شده است، نشان می‌دهد که اعتماد مردم به نیروی انتظامی نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است.

وی حفظ و ارتقای امنیت در جامعه را از اولویت‌های مهم نیروی انتظامی برشمرد و افزود: امنیتی مثال‌زدنی و بی نظیر در کشور حاکم است. در مرز‌های دریایی، خشکی، روستا‌ها و جاده‌ها به دلیل حضور نیرو‌های مسلح امنیت برقرار است.

فرمانده ناجا امنیت مردم را خط قرمز نیرو‌های مسلح و ناجا دانست و گفت: کسانی که در صدد برهم زدن امنیت و نظم در هر گوشه از کشور هستند، بدانند که با پنجه فولادین با آنان برخورد خواهد شد.

سردار اشتری با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در جنگ اقتصادی گفت: در چند ماه گذشته برخی افراد اخلال اقتصادی ایجاد کردند که ناجا با هماهنگی قوه قضائیه توانست این افراد را شناسایی و دستگیر کند. محاکمه بخشی از افرادی که امروز در محاکم قضایی هستند، نتیجه تلاش ماموران پلیس هستند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها